• Anonym

jag hånar min kille och nu hotar han med att gå!!! :(

jag brukar kalla min kille för taskiga saker ibland tex tjockis, äckelpadda, snuskolle mm mm.
    men nu är de så att han tröttnat på detta och hotar att lämna mig om jag inte slutar.
    .....men jag kan inte!!! de e som ett gift och jag skäms för de för jag mår ju bra när jag retar honom. va ska jag göra????!!!

• Svar på tråden jag hånar min kille och nu hotar han med att gå!!! :(
  • Anonym

nej ja lider inte av tourette. men ja har blivit diagnisicerad med adhd/damp fast de va nu länge sen. senaste ja va på läkarbesök för det sa dom till mig att jag klarar mig på egen hand alltså ja kan ta hand om de vardagliga de va värre när ja va yngre då ja inte ens kunnde sköta toalettbesök o så. så har jag ju min kille sen 4 åro han har ställt upp o hjälpt mej mycket när det varit jobbigt. men vi ha haft en kris nu o mitt betende bli bara värre o värre o de har han ju märkt o så. ja vet inte kanske e de mina gamala diagnioser som spökar igen dom kanske kom tillbaka för att vi haft de jobbigt o så. ja vet inte men jag mår nog ganska dåligt innerst inne o jag vill ju inte va sån här o intre känna så här ja vill inte va elak för jag älska honom så mycket o han mig säger han-. men nu har han tröttnat på mig o ja vet inte va ja ska göra. dö kanske????

• Halloj

Till Trådstartaren:
    Om det du skrivit stämmer (vilket jag har svårt att tro med tanke på hur du uttrycker dig, beter dig och med tanke på din påstådda ålder), så borde du ta dig i kragen och göra slut. Därefter gå i terapi innan du inleder ett nytt förhållande med någon.

Att säga såna saker som du gör och att beskriva nin kille på det sättet, visar att du har NOLL respekt för honom. Att han inte gjort slut redan är ett MIRAKEL. Det du gör är mobbning, rakt igenom elakt.

BEHANDLA ANDRA SOM DU VILL BLI BEHANDLAD SJÄLV.
    Jag tror knappast att du skulle vilja att din kille kallade dig efterbliven, fläskpadda utan hjärna dagarna i ända.

• Anonym

och ja förstår att ni inte kan tro att de faktiskt finns mäniskor som har de såhär o som mår så dåligt ja e van vid det kan ja säga. människor utan förståelse o empati för anndra. egentligen e de mer synd om er än om mig!!!!

• Halloj

OBSERVERA att mitt utalande i mitt tidigare inlägg inte gäller trådstartaren personligen utan ett exempel på elakheter som inte är kul att få höra.

• Anonym

men jag får ingen terapi!!!! det man kan erbjuda mig är färdighetsträning men ja har ju redan gått på sånnt o de sa jag va klar att ta han om mej själv nu. tror ni det e kul att va såhär elle???? inte så roligt o få en massa på hopp o påståennde att ja ljuger!!! ja vet ni jag önskar de var så att det inte va sant de önskar ja varje dag. men ja e sjuk o de e bara å acepptera för mig som lever me de. men de ei nte så lätt ska ni veta.
    ja skulle alldrig skirivti detta enns ja ångra mig nu o ni behöver inte svara mer. tack i allafall.

• Junija

Halloj:

ursäkta, men om du inte tror på TS är det kanske bättre att inte skriva något alls, utan anmäla om du känner att detta inte stämmer - att påpeka hur hon beter sig och uttrycker sig är inte så snällt - speciellt inte som hon även förklarat att hon diagnostiserats för damp/adhd tidigare.

• Princess Leia

Kanske du borde lämna honom i stället?? Om du tycker han e tjock och luktar illa?! Varför vill du gifta dig med vederbörande??? Jag fattar inte??
    Du verkar ju konstig ju??

• Anonym

de gör inget om de va så du kallade mig de för ja e van som jag sa. ja har blivit moobbad o min kille tror ja kanske ge igen de på honom nu. menn ja vet inte. ja tror ja ska prata me honom när han kommer hemm igen för ja vill inte va sånn här hemsk mot honom.

• Chania

Tycker det är tråkigt att utgå ifrån att en person som har en svår situation och som söker hjälp ska hånas och misstros. Det hjälper ju inte direkt!

Jag tror säkert att du TS tycker om din kille men att du hamnat i en ond cirkel. Sök hjälp för att ta reda på varför du gör detta. Berätta att du är ledsen för allt det du sagt och att du förstått att han menar allvar med sitt hot och att du därför tänker söka hjälp för att ta dig ur situationen. Ingen vill ju bli kallad sådana saker av den man älskar. I vissa situationer kanske det kan vara kul att leka eller säga sådana saker men inte om det är allvarligt menat eller börjar höra till vardagen. Då finns det ju andra sätt att säga det på.

Chania

• Tjockepoffa

Konstigt att du inte kan få mer hjälp... Jag menar terapi...

Svar på tråden jag hånar min kille och nu hotar han med att gå!!! :(