• Halloj

jag hånar min kille och nu hotar han med att gå!!! :(

Åh, vad det är segt med fjortisar som håller på å larvar sig.
    Stick till Lunarstorm å tramsa istället.

• Halloj

Till Trådstartaren:
    Om det du skrivit stämmer (vilket jag har svårt att tro med tanke på hur du uttrycker dig, beter dig och med tanke på din påstådda ålder), så borde du ta dig i kragen och göra slut. Därefter gå i terapi innan du inleder ett nytt förhållande med någon.

Att säga såna saker som du gör och att beskriva nin kille på det sättet, visar att du har NOLL respekt för honom. Att han inte gjort slut redan är ett MIRAKEL. Det du gör är mobbning, rakt igenom elakt.

BEHANDLA ANDRA SOM DU VILL BLI BEHANDLAD SJÄLV.
    Jag tror knappast att du skulle vilja att din kille kallade dig efterbliven, fläskpadda utan hjärna dagarna i ända.

• Halloj

OBSERVERA att mitt utalande i mitt tidigare inlägg inte gäller trådstartaren personligen utan ett exempel på elakheter som inte är kul att få höra.

• Halloj

Trådstartaren,
    att kalla din kille för det du gör och att beskriva honom på det sett du gjort i denna tråd, visar inte bara brist på empati utan även respektlöshet och brist på lojalitet.

Vill du rädda ditt förhållande så måste du börja med att gå i terapi för att förändra ditt beteende. Du måste oxå förstå att DU HAR OCH GÖR FEL. Du måste dessutom be dig kille om ursäkt, genuint ångra dig och verkligen vilja ändra ditt beteende mot honom.

Jag har kanske inte särskilt mycket empati och förståelse för dig men desto mer för din kille.

Hoppas att du kan ta itu med dina problem om inte annat så för att ditt nästa förhållande ska kunna fungera. Lycka till!

Svar på tråden jag hånar min kille och nu hotar han med att gå!!! :(