• Anonym

jag hånar min kille och nu hotar han med att gå!!! :(

jag brukar kalla min kille för taskiga saker ibland tex tjockis, äckelpadda, snuskolle mm mm.
    men nu är de så att han tröttnat på detta och hotar att lämna mig om jag inte slutar.
    .....men jag kan inte!!! de e som ett gift och jag skäms för de för jag mår ju bra när jag retar honom. va ska jag göra????!!!

• Svar på tråden jag hånar min kille och nu hotar han med att gå!!! :(
  • Tjockepoffa

Du borde absolut söka hjälp. Gå och prata med någon!
    Om du älskar honom och vill att han ska stanna hos dig så måste du göra detta för er bådas skull!!!

• turia

Ja det finns faktiskt de som leker tvärtemotleken i vuxen ålder..säj det åt honom- för du menar väl inte det du säjer hoppas jag..

• Junija

Vänd på det. Hur skulle du känna om han ständigt kallade dig ovannämnda ord?

• ÄngelBängel

Om du njuter av att såra din man gör han nog bäst i att lämna dig. Ens partner är ju den som alltid står på ens sida och ställer upp för en.

• Anonym

nej de e klart ja inte menar de!!! ja vet inte varför ja säger så ibland flyger orden bara ur mig. men de sjuka e att ja mår bra när ja ser att han tar åt sig som han gör. men nu ångrar ja mig jag vill inte att han ska lämna mig juuu!!!

• Themis

Som sagt-man får försöka behandla andra som man skulle vilja bli behandlad själv-och inte vill du väl bli kallad för fetto, glappfia, skitsissa och liknande?

Jag tycker också att du ska söka hjälp och reda ut varför du känner behov av att bete dig så.

• Tjockepoffa

Om detta nu är sant!??? Så vidhåller jag att du behöver söka hjälp!!!
    Om du inte vill eller tycker det så gör han rätt i att lämna dig.
    Jag skulle inte heller stanna i ett förhållande där jag blev så förnedrad...

• Tristan

Mycket märkligt betéende måste jag säga!
    Mycket mer har väl jag inte att tillägga....

Hoppas för din stackars killes skull att du slutar!

• Anonym

men de e väl inte förnedring att kalla nånn äckelpadda vaa??? han skrattar ju åt de ibland elle har gjort men nu e han trött på mig. vad å söka hjälp???? var då???? ja vet inte va man ska gå elle ringa och ja vågar inte göra nått själv. ja känner mig så dum och barnslig men ja ha alltid varit sånn här. snart fyller jag 30 men man kan tro ja är 3 så som jag är mot min kille. vi ha varit tillsammans i snart 4 år o ch jag tycker att om han står ut i fyra årme mig kan han väl stå ut längre kanske hela livet???? vi skulle ju gifta oss o allt men de värka inte bli så nu då för han vill inte gifta sig elle va me nån som är sånn här snälla hjälp!!!

Svar på tråden jag hånar min kille och nu hotar han med att gå!!! :(