• Ammi1970

Yahooooo Äntligen :)))))

NU ÄNTLIGEN händer det saker,
    Idag påbörjar jag min hormonbehandling och om 4 veckor cirka i vecka 47 ska vi göra vår första äggdonationsförsök

Jag är glad, nyfiken, nervös och givetvis rädd...

Alla tips om hur man ska göra, vara och inte göra och vara dom första 12 veckorna, är välkomna... Om det nu fäster såklart.

Ja det var väl "bara" det jag ville berätta...Kan väl tillägga att jag nog är en av dom lyckligaset i världen just nu

GULDRAM åt ALLA donatorer och LYCKA TILL alla ofrivilliga...

*KRAM*

• Svar på tråden Yahooooo Äntligen :)))))
  • Fiaflopp

UNDERBART!!!
    Nu håller jag alla tummar och tår!!

• Misty

Ammi, du och jag ligger nästan exakt lika i tiden!

Vi ska till Akademiska nu på tisdag då sambon lämnar sitt bidrag och sen åter på torsdag igen då det blir insättning på mig (förhoppningsvis).

Ha en härlig helg!

Kram Misty

• pimpom

Vad skoj för er ammi och Misty. Jag hoppas att allt går som det ska.

KRAM pimpom

• sansten76

Grattis till både ammi och misty! Håller alla tummar att det ska gå vägn för er. Kram Sanna

• Ammi1970

Tack Tack ALLA

Vet inte om det är nerverna som spelar ut sig i trötthet, eller om det är att jag faktiskt jobbat hela veckan...har jobbat in till en extra dag ledigt nästa vecka, så kan jag vara hemma på torsdag. Om jag känner att jag inte orkar att jobba, kan liksom tänka mig att det är psykiskt påfrestande att gå igenom allt detta...

Just nu är jag trött, mår illa och huvudvärk....Så det blir snart en alvedon och sängen med en bra film...

Hoppas alla får en trevlig helg...

*kram*

• minnna

Oj Oj! Hoppas nu det går vägen för Er ska verkligen hålla tummarna för Er ! Vill få vårt överstökat snart mår inte så bra!
    Tänker på Er kram Rebecca

• Misty
    Ammi ~ Har ni fått höra idag om något av äggen blev befruktade? Blir det insättning för dig imorgon?

Vi var till Akademiska idag och sambon lämnade sitt prov och imorgon får vi ringa och höra om något ägg blev befruktat och OM det blev så ska vi tillbaka på torsdag 14 dec för insättning av ägg.

Lycka till!

Kram Misty
  • Ammi1970

Dom har inte ringt så vi åker dit imorgon, för om det inte vart bra borde dom ju ha ringt...

Så imorgon kl 14.00 är det insättning...

Tack för alla kramar, lyckoönskningar m.m

Och Lycka Till alla + Misty

*kram*

Svar på tråden Yahooooo Äntligen :)))))