• Ammi1970

Yahooooo Äntligen :)))))

NU ÄNTLIGEN händer det saker,
    Idag påbörjar jag min hormonbehandling och om 4 veckor cirka i vecka 47 ska vi göra vår första äggdonationsförsök

Jag är glad, nyfiken, nervös och givetvis rädd...

Alla tips om hur man ska göra, vara och inte göra och vara dom första 12 veckorna, är välkomna... Om det nu fäster såklart.

Ja det var väl "bara" det jag ville berätta...Kan väl tillägga att jag nog är en av dom lyckligaset i världen just nu

GULDRAM åt ALLA donatorer och LYCKA TILL alla ofrivilliga...

*KRAM*

• Svar på tråden Yahooooo Äntligen :)))))
  • MissC

Hej tjejer!

Ett stort lycka till önskar jag Ammi1970 och Misty. Hoppas det väntar många fina embryon!

KRAM

• miss maple

Lycka till idag!
    Tänker på dig.

Uppdatera oss sen.
    Så nyfiken
    Kram!

• Ammi1970

Tack ALLA

Jag skriver ikväll eller imorgon

*kram*

• Misty

Oj, vad spännande för dig idag Ammi!

Jag ringde Akademiska nu på fm och fick veta att 7 av 8 ägg hade befruktats, det låter ju jättebra!!! Nu håller vi bara tummarna för att de delar sig som de ska och att åtminstone ett av dom sju blir bra för återinförningen imorgon eftermiddag.

Oj, oj...detta är inte bra för hjärtat man är ju nervös i ett dygn till nu!!!

Kram Misty

• Ammi1970

ALLT gick bra, allt tog 10 minuter sen var vi klara... Mycket känslor släpptes, många års väntan gjorde ju att jag grät mycket...

Jobbiga var väl att behöva vara så kissig, när dom höll på men det gick det med

Så nu är det bara att gå hem och ruva som läkaren sa

Men nu när man sitter här och allt "är över" så känns det som en helt vanlig dag.

Fast vi skojar rätt mycket här hemma nu, ser du det rör sig, oj akta bebis ja lite sånt, men det känns bra att kunna skoja lite nu, och ändå ta det lugnt...

LYCKA TILL imorgon Misty...

*kram*

• miss maple

Härligt att höra att allt gick bra!
    Ja det är en massa känslor som kommer fram.
    Så nu är det bara att hålla tummarna hårt.
    Kram.

• Fiaflopp

Skönt att det gick bra!
    Hur många eskimåer fick ni?

• stin a

Ammi1970--så roligt att läsa att du ruvar nu...All lycka till nu!

Svar på tråden Yahooooo Äntligen :)))))