Tack alla för ni håller tråden vid liv...
Tack alla för allt stöd...
Så här ser det ut för mig nu: Jag ska på ultra på tisdag för att kolla att slemhinna är bra... Sen är det att vänta på Huddinge att ringa om tider i vecka 50...
Men som sagt vågar inte tro nåt förrän jag har datum på papper, förra gången kom det ju ett bakslag. Jag trodde allt var klart men när dom då ringde på fredagen så hade inte donatorns resultat varit tillräckligt bra.
Det är en jätte jobbig tid just nu, jag är väldigt överkänslig, kan gråta för att jag spiller lite mjölk på golvet, är väl allmänt nere. Och det väl inte så konstigt, jag har aldrig haft dessa kvinnliga hormonerna i min kropp och nu är jag fullproppad med dom.
Och man är verkligen starkare än vad man tror, jag känner själv med tanke på vad jag har gått igenom i mitt liv så borde man vara slutkörd. Men man fixar det.
Denna helgen ska jag bara tänka på mig själv, imorgon fyller jag år. Då kommer det en gemensam vän från Örebro till oss. Fast min sambo vet ingenting, en överraskning åt honom för han fyllde förra helgen. Så denna helgen är det jag som ska uppvaktas
På lördagen ska vi gå upp till världens bästa granne och ha en liten fest. Söndag e d skyltsöndag då ska vi gå på stan en runda. Så helgen kommer gå fort.
Men jag efterlyser snö...
Som sagt TACK ALLA som vill donera TACK ALLA för allt ert stöd...
Hoppas ni får en trevlig första advent helg...
*kram*