• Ammi1970

Yahooooo Äntligen :)))))

NU ÄNTLIGEN händer det saker,
    Idag påbörjar jag min hormonbehandling och om 4 veckor cirka i vecka 47 ska vi göra vår första äggdonationsförsök

Jag är glad, nyfiken, nervös och givetvis rädd...

Alla tips om hur man ska göra, vara och inte göra och vara dom första 12 veckorna, är välkomna... Om det nu fäster såklart.

Ja det var väl "bara" det jag ville berätta...Kan väl tillägga att jag nog är en av dom lyckligaset i världen just nu

GULDRAM åt ALLA donatorer och LYCKA TILL alla ofrivilliga...

*KRAM*

• Svar på tråden Yahooooo Äntligen :)))))
  • Tutluva

Grattis och lycka till!!!

• barnlängtan

Grattis och lycka till!!! Jag håller tummarna!!!!

Kram Barnlängtan

• miss maple

Jaaaaaaaaa!
    GRATTIS vännen!
    Helt underbara nyheter.

Lev som vanligt.
    Det är det bästa.

• Fiaflopp

Lycka till gumman!!! Du äter väl folcyra?

• stin a
    Ammi1970 skrev 2006-10-22 13:05:41 följande:
    NU ÄNTLIGEN händer det saker, Idag påbörjar jag min hormonbehandling och om 4 veckor cirka i vecka 47 ska vi göra vår första äggdonationsförsök Jag är glad, nyfiken, nervös och givetvis rädd...Alla tips om hur man ska göra, vara och inte göra och vara dom första 12 veckorna, är välkomna... Om det nu fäster såklart.Ja det var väl "bara" det jag ville berätta...Kan väl tillägga att jag nog är en av dom lyckligaset i världen just nu GULDRAM åt ALLA donatorer och LYCKA TILL alla ofrivilliga...*KRAM*
    Gud så spännande ....All lycka till och var rädd om dej o lev som vanligt...
    Förstår att du verkligen tillhör en av dom lyckligaste just nu...härlig känsla...bär med dej den hela tiden så ska du se att det går bra...Kram!
  • Ammi1970

folcyra?? vad e d??

Jag äter just nu progynon + provera... sen ökar jag dosen...

Tack alla det värmer att höra från er...

Ja den lyckligaste kan man lugnt säga... Och imorgon är det vecka 43 då e d BARA 4 veckor kvar hehe...snacka om att räkna minuter

KRAM till er alla från den lyckligaste i världen

• Fiaflopp

Folcyra ska man äta för att motverka ryggmärgsbråck på ev bebis...finns receptfritt på apoteket

• stin a

Rekomenderas till alla som går igenom Ivf och vanliga graviditeter...

Svar på tråden Yahooooo Äntligen :)))))