• Misty

Yahooooo Äntligen :)))))

Ammi - vi har också planerat för äggplock och sedan insättning av ägg vecka 50.

Jag äter nu Progynon för att fixa till slemhinnan tjock och bra!

Kram Misty

• Misty

Maria 2 - för oss som också har en egen donator tog det bara 6 mån vilket är den tiden man måste vänta mellan donatorns blodprov.

Väntetiden är olika lång på olika kliniker men vi går på Akademiska i Uppsala och där tror jag att väntetiden inte är speciellt lång då de har ganska "gott om" donatorer.

Lycka till!

Kram Misty

• Misty

Ammi, du och jag ligger nästan exakt lika i tiden!

Vi ska till Akademiska nu på tisdag då sambon lämnar sitt bidrag och sen åter på torsdag igen då det blir insättning på mig (förhoppningsvis).

Ha en härlig helg!

Kram Misty

• Misty
    Ammi ~ Har ni fått höra idag om något av äggen blev befruktade? Blir det insättning för dig imorgon?

Vi var till Akademiska idag och sambon lämnade sitt prov och imorgon får vi ringa och höra om något ägg blev befruktat och OM det blev så ska vi tillbaka på torsdag 14 dec för insättning av ägg.

Lycka till!

Kram Misty
  • Misty

Oj, vad spännande för dig idag Ammi!

Jag ringde Akademiska nu på fm och fick veta att 7 av 8 ägg hade befruktats, det låter ju jättebra!!! Nu håller vi bara tummarna för att de delar sig som de ska och att åtminstone ett av dom sju blir bra för återinförningen imorgon eftermiddag.

Oj, oj...detta är inte bra för hjärtat man är ju nervös i ett dygn till nu!!!

Kram Misty

• Misty

Hej tjejer!

Nu är även jag en sk "ruvare", fick ett 8-celligt ägg insatt i eftermiddags. Det var rätt coolt för ägget delade sig mitt framför ögonen på oss på skärmen precis innan återföringen!

Av 7 befruktade ägg blev det ett kvar och inget till frysen. Men enligt läkaren var detta ett "guldägg", vad nu det menas med det men vi är mycket glada att ett var bra för oss! Skrattande

Nu får man vänta i nästan 20 dar innan man ska våga testa......jag kommer aldrig att våga det!!!! Räcka ut tungan

Kram Misty

Svar på tråden Yahooooo Äntligen :)))))