Nu har min lilla kille fått sömnmedel utskrivet... Nån som har erfarenhet av det?
Äntligen.
Efter ett och ett halvt år med söndertrasad sömn och kort sagt för jävliga dagar och nätter med en ständigt tjurig och trött pojke har vi idag fått Atarax utskrivet.
Jag va på BVC med vår nyfödda och när tanten frågade hur vi mådde brast jag helt enkelt ut i gråt och bölade över att tillvaron skulle varit underbar - om det inte vore för vår stora killes sömnlösa nätter!!!!!!
Jag förklarade att vi gjort ALLT, och tanten som är mycket väl medveten om våra problem (eftersom jag tjatar om dom varenda gång vi är där och hennes råd aldrig har hjälpt) kallade då till min lättnad på läkaren som skrev ut detta.
Herregud va skönt, att det äntligen kanske kommer en vändning nu.
Ska ge honom första dosen i kväll och se vad som händer...
Men jag undrar lite... det är ju väldigt ovanligt att ge ut sömnmedel till barn har jag hört, men finns det nån här på FL som har erfarenhet av det, speciellt av Atarax?
Vill gärna höra hur det har funkar för er i så fall, om det har funkat öht och sådär.
Så man vet om man ska ha nåra förhoppningar över huvud taget.
Det kanske inte funkar alls. Känns som om inget skulle bita på vår son, han är ju helt omöjlig, varför skulle detta funka då liksom. Skulle inte förvåna mig....... suck.
Som sagt är det nån som prövat? Hur gick det??