har börjat denna diet idag! någon som vill hänga på?
emmeli skrev Nu har jag precis ätit middag: rårivna morötter med en potatis och blomkål!
vad hände med fiskbullarna? du ska ju äta det oxå!!!
emmeli skrev Nu har jag precis ätit middag: rårivna morötter med en potatis och blomkål!
vad hände med fiskbullarna? du ska ju äta det oxå!!!
nu börjar jag oroa mig för att ni inte äter tillräckligt! jag har ätit frukt idag på kvällen även då det inte står på listan. man måste fuska lite ibland!
och ännu en gång så gjorde jag förra gången oxå! (fuskade)
emmeli! väg dig inte!! jag har inte gjort det! gör det efter avslutad kur istället. det är inget fel på dig du kommer absolut gå ner!
har lag in bilder på mig själv i gallerit dag 1,4 och 5 om ni vill se. tar dock bort dom under dagen då bilderna e så fula!=) men om ni vill kika så!
tog bort bilderna nu
ja det kan man
emmeli va synd! stackare! tycker oxå det låter mer som magsjuka. alla håller ju på att bli sjuka nu. jag är förkyld. Har aldrig hört talas om att någon reagerat sådärr på kuren. låter jätte konstigt. Alltså det finns ju folk som rengör kroppen med att bara dricka olika drycker (vad kallas det?) osv. jag fuskar lite varje dag men känner att jag ändå går ner i vikt. så prinsessan zelda ingen fara! kra mpå er och hoppas du blir bättre emmeli!!!!
för mig går det förresten jätte bra! kännerm ig mycket lättare gladare piggare! inne på dag 6 idag tänk vad tiden går fort!
Men jag ska ändå laga min mat enligt VV, och jag är suuuuperstolt över att jag har "knuffat undan" mitt sockerbegär.
emmeli du kommer gå ner iaf! välj den dieten som fungerar bäst för dig! såklart inte alla kan fungera för alla!kram och lycka till!!
jagär inne på dag 6 nu och skulle tippa på att ha gått ner ca 3kg redan! så på en månad bör man gå ner 10kg. jag gjorde det sist iaf!
men om du vill gå ner 5kg på en månad kan du ju gå en lättare diet typ vv?
tack!=)
hur går det prinsessan zelda? imorgon är dag 7 för mig!=)) bara 3v kvar!
vad kul att det går bra! duktig du är som avstog alla godsaker på festen! inte lätt.. Jag dricker inget kaffe bara te. giller inte kaffe. idag är det dag 7! imorgon börjar v.2 med ananas i 2 dagar! blää...=)
har satt in bilder från dag 1,4och 7 i galleriet om någon vill se!
ananasdag idag!=((
hej allihop! är inne på sista dagen nu! har gått ner ca 6kg men jag har FUSKAT! så det är därför. har skippat banan och annanas dagarna helt osv. Är jätte nöjd över resultatet och ska gå med i vv på måndag!=) jag har alltså gått ner ca 2kg vecka med denna kur! så den som sa att dieter inte fungerar, hmm JO DET GÖR DOM!=) bara man lyckas behålla den nya vikten sen! har lagt in bilder i galleriet nu!
hej på er! har lyckats hålla vilten och gå ner ytterligare. har hållit på i ca 6-7veckor nu? har lagt in bild i galleriet.