• Niinis

har börjat denna diet idag! någon som vill hänga på?

skulle rekommendera er som är inne på banandagarna att ta något salt, typ knäckebröd med skinka, eller tonfisk, nånting salt! ni kommer känna er mycket bättre och tro mig ni kommer gå ner iaf! känner ingen som inte har fuskat lite under banan och ananas dagarna!=) och dom har gått ner iaf! om man sköter sig bra under resten av dagarna så är det lugnt! så 1-2knäckebröd UTAN smör men med skinka tonfisk är ok om ni vill alltså!

• Niinis

har själv ätit 2 bananer idag vatten 2 knäckebröd med skinka.

• Niinis

JAG TROR ATT PÅ DEN DAN DET STÅR 4 BIFFAR SKA DU ÄTA DET. PÅ DOM DAGARNA DET BARA STÅR BIGG ÄR VÄLL 1-2BIFFAR. ÄT SÅ DU BLIR MÄTT MEN ÄT BIFF BARA 1GÅNG!OCH SAMMA SAK MED T-BONE STEAK ÄT DIG MÄTT EN GÅNG! IDEN MED KUREN ÄR JU ATT DU IBLAND ÄTER FETT OCH IBLAND ENBART FRUKT DET HÄNDER NÅGOT I KROPPEN DÅ SOM FÅR DIG ATT GÅ NER SNABBARE. DÄRFÖR BACON OCH STEKT ÄGG TEX.

• Niinis

jo självklart kan du det!=) själv har jag bara ätit 2 bananer idag och ett par knäckebröd med skinka och en korv!=(( men det är inte hela världen! vi går ner iaf! byt ut ananas till andra frukter och ät runt 1kg. imorgon slipper jag fler banandagar iaf! skööönt! blev glad då jag pratat me kompisar som sa att jag gick ner sååå himla mycket sist jag körde denna kur! det gör att man får mer energi!

• Niinis

oj vad trevligt vi väger och mäter exakt lika!=) du är välkommen! och glöm inte att om dom 2 första banan dagarna känns hemska så kan du fuska och äta något salt som man börjar sakna efter en massa söta bananer! typ knäckebröd me skinka tonfisk, ett par riskakor. ja nånting! har gjort så båda dagarna. gjorde så sist också men gick ner 10kg iaf! lycka till er alla !!

• Niinis

stakaren! håll ut det blir sååå mycke bättre imorgon!=)) har ätit min frukost bestoende utav 2 kokta ägg, knäckebeöd med ost och kaffe!

• Niinis

jag vaknade oxå 5 igår natt för att jag var hungrig!=) idag är jag dock mycket mindre hungrig. känner mig förkyld bara..

Svar på tråden har börjat denna diet idag! någon som vill hänga på?