• Niinis

har börjat denna diet idag! någon som vill hänga på?

skitbra! jag är inne på min första dag och det känns jooooobbigt!!! har hållit på att ge upp 100ggr!! men det har jag inte gjort! är så huuuungrig!! väntar bara på 3dje dan så man slipper bananerna!!bläää...

• Niinis

jag väger hela 82kg och är 166lång. det ska bli riktigt intressant att se hur mkt man går ner! har fuskat lite idag åt 2 knäckebröd m tonfisk=(( kännde att om jag inte gör det kommer jag ge upp och hellre äter jag det då än lägger ner kuren!eller? har ätit 4bananer oxå. längtar till dag 3 då man får äta!!! första dan känns riktigt hopplös!! lycka till på er imorgon och som sagt ge inte upp även om det känns jätte hemskt, ta en knäckebröd eller nåt som jag det är inte hela världen!

• Niinis

då får vi göra den tillsammans! men vi får berätta hur dagen gått dagligen om vi har tid för jag kännde mig jätte motiverad innan men nu känner jag mig bara hungrig!=) men det är som sagt dom har första dagarna som är värst! snacka om att man kommer känna sig nöjd om bara 30dagar och 10kilo lättare!! men vi får kämpa tillsammans!!

• Niinis

nopp tränade absolut ingenting! man har inte så jätte mycket energi under denna kur! men ska börja träna efteråt och gå med i vv för att behålla den nya vikten!=) så oroa dig inte för träningen! det hinner du med efter kuren!vill du hänga med?

• Niinis

ok! trevligt! prisessan zelda: om du mår dåligt ta ett knäckebröd med något salt över, som tex tonfisk, skinka! jag gjorde det igår, och till frukost åt jag en banan+ ett knäckebröd med 1 skiva skinka. tro mig man går ner iaf! jag höll på att ge upp igår! men idag känns det mycket bättre! är inte alls lika hungrig idag som igår! så stå ut tjejer första dagen är heeeeemsk! men det går över.

• Niinis

vad kul emmelli!!kämpa på som sagt första dagen är hemsk!men det blir så mycket bättre på dag 3! och till och med dag2!

• Niinis

prinsessan zelda ska det vara rena fiskbullar utan nån typ av sås?

kan man köpa fiskfärs i vanlig butik och hur tillagas det?(aldrig köpt det förut)

vad menas med kyckling sallad, vad får vara i den salladen?

japp rena fiskbullar!
    fiskfärs då kan du väll äta normal fisk bara!
    kyckling + grönsaker! sallad, tomat, gurka ja allt som hör till en sallad förutom dressingen!

• Niinis

kunde man ta tonfisk istället för kalvsylta?

vad är rockfordost?

vad är biff? alltså är det vilket nötkött som helst?

japp jag ska ta det istället hatar kalvsylta!=)
    rockfordost vet ej men ska själv äta vanlig ost!
    biff, jag nötkött vilket som helst!

• Niinis

skulle inte rekommendera att träna under denna kur! bara lätt träning isåfall. man kan bli lite svag eftersom att den är så hård!träna efter isåfall eller promenera.

Svar på tråden har börjat denna diet idag! någon som vill hänga på?