• Niinis

har börjat denna diet idag! någon som vill hänga på?

ja jag syndade!=) gör det nu oxå tyvärr. åt spaghetti idag som jag inte får. det stog 1potatis men jag åt 1potatis +spaghetti!=(( en riktig syndare. Sist så åt jag ibland ett knäckebröd mer, typ 3ostskivor istället för 1. varje gång man får äta åt jag ordentligt. ibland 2 bacon istället för 1. jo så mkt fusk! men man äter så sällan under denna kur och så lite så att fuska är inte hela världen. jag gick ner iaf! hoppas jag (och ni) gör det denna gång oxå!=) hur går det för er alla? jag har sån ångest för spaghettin. min man hade lagat och det såg så gott ut kunde inte motstå! har sååå ont i halsen oxå...

• Niinis

om ni vaknar på nätterna för tt ni är hungriga ät lite!! typ ett knäckebröd en frukt nånting! det skadar inte jag lovar!

• Niinis

har också fuskat åt 2 nektariner och lite vindruvor igår istället för 2 päron och 2 äpplen. tror det är någon mening med hur man äter typ frukt sist. om ni skulle äta typ maten 11på kvällen skulle det kanske ine vara så bra. mer än så tror jag inte det är. ät frukten i vilken ordning ni vill!

• Niinis

men vi äter så pass lite iaf så lite fuks är inte hela världen!=)

• Niinis

längtar till imorgon och övermorgen! Fredag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 knäckebröd med ost, kycklingsallad, 1 potatis,
    1 skiva vitt bröd, 3 äpplen, 1 apelsin.

Lördag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 knäckebröd med ost, kaffe, spenat, 1 potatis,
    1 skiva vitt bröd, 0,50 kg räkor, rockfordost, kaffe, 1 kaka.

• Niinis

ja visst lär man sig att göra det!=) men vi är såååå duktiga!!! hoppas det syns på vågen om lite mer än 3 veckor bara!=) tycker att vi ska vänta med att väga oss tills denna e slut annars kanske man tappar sin motivation om det inte verkar hända så mycket. vad tycker ni?

• Niinis

jo det är väll ok om man årkar hålla kvar motivationen efter det oxå!=) risken är väll om man inte gått ner tillräckligt. men veckan efter kanske man skulle gå ner mer osv. därför ska jag inte väga mig innan slutet på kuren!=)

• Niinis

Det är _mycket_ bättre att göra på rätt sätt på en gång. TS skrivet att hon ska gå med i VV efter dieten. Varför inte gå med där på en gång? Då slipper hon svälta sig i fyra veckor och riskera gå upp i vikt sen. Viktnedgång handlar till syvende och sist om att lägga om livsstilen.

vad är det för fel i att gå med i vv efter att redan ha gått ner 10kg?? istället för att gå ner 1kg i veckan eller ngt sånt som man gör på vv! Denna kur är inte alls farlig! och den fungerar! som emmeli skrev: Jag har varit med i VV, men jag tappar motivationen när det går sakta.

håller med dig till 100procent! man tappar motivationen!

prinzessan zelda skrev: det känns bättre att börja träna för att hålla den vikt man har istället för att göra det för att gå ner

håller med dig oxå till 100procent!!

Jag har sagt till er tjejer att om ni blir så hungriga att ni tex vaknar på nätterna ÄT! vi ska inte överdriva och göra EXAKT som det står! Jag gjorde inte det sist heller fuskade då och då gick ner iallafall! prinzessan zelda du har ju redan gått ner 1,5kg! och när man får äta tex kött, fisk, kycklign, grönsaker, ÄT ORDENTLIGT! såklart denna kur är hårdare än andra typ vv men den ger oxå resultat! men det är sant, man går upp i vikt om man går tillbaka till sina gamla matvanor efteråt! därför måste ni ändra era matvanor, träna börja hos vv. jag rekommenderar vv!!

men rävelina! tycker inte du ska komma och stampa in här i vår tråd och börja kritisera vårt val! som sagt alla gör som dom vill och jag gick ner 10kg med denna kur. varför skulle jag inte göra den igen? om du gillar vv va med i deras tråd. men denna tråd är till för oss som gör denna kur och vi ska stötta varandra inte kritisera varandras val.

Svar på tråden har börjat denna diet idag! någon som vill hänga på?