• sassa85

en ny tråd för oss som fått missfall

hej!
    jag fick missfall i vecka 8.
    jag tänkte att vi skulle kunna pratas vid och stötta varandra.
    hoppas på flera svar.

*kram*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-04 20:35:39:
    Zebra71 mf v 9 (8+2)
    Viran75 mf v 9 (8+4)
    sassa85 mf v 9 (8+5)
    jam MF 3/8, v9 (8+0), BIM 1-4/9
    small talk MA v.11
    Janken mf v.9
    Ina 67 mf v 13
    Ebbelina, MA v 11 (10+5)
    delfin79 MF v.6 och v.9
    aicha80 MF 9/8 v7

• Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall
  • sassa85

Hej hej .... Sig Beklagar ditt missfall.
    svar till:jam...vi har inte startat BB verkstan ännu, ville vänta ut en mens innan vi försökte igen.
    Nu har jag haft en mens, så vi får se om vi försöker eller vänta en mens till.
    Kram!

• Limas

Stor kram till er alla tjejer på denna tråd.

• Tjolanta

Jag blev också inlagd på BB under tiden jag väntade på en skrapningstid.
    Samma hände när jag hade missfall -00.
    Vad tänker dom med???????????????

• Ebbelina

Det beror förstås på praktiska omständigheter. Det jobbar barnmorskor på BB och det finns nära till gynekologer. Det skulle säkert bli för dyrt att ha olika avdelningar för de som fött barn och de som drabbats av andra gyn."problem". Men grymt är det ändå

• Barney05

Hej alla! MA blev bekräftat i torsdags, imorse tog jag mina cytotec å liiider. Ahh, va det tar sjuukt! Spydde nästan direkt, å om värktabletterna som jag tar med jämna mellanrum faktist hjälper, skulle ja inte vilja vara med utan dem. SÅ sjukt i magen..Hur var det med er, fick ni mycket värkmedicin? Hur mycket kan man ta??Blödningen började spontant redan i fredags, så kommer inte så mycket blod nu, e de normalt? BM sa att det kommer att komma MASSOR med blod...

• Beach

Barney:
    Vet inte om det är ungefär samma som när jag gjorde medicinsk abort. Men då mådde jag oxå illa av tabletterna. Och sedan när det satte igång, så forsade det ur mig!!! Rakt genom binda, & byxor...allt!

• Barney05

Beach: men jag blöder så LITE! Orolig att man ska lida i onödan, att allt inte kommer ut. Skulle inte orka med en skrapning...Hade du sjukt länge?

• Zebra71

Barney05: jag blödde också jättelite i början, det typ kom bara när man var på toa och torkade sig ...tills det mesta kom ut, då blödde jag rejält i ca tre dagar...sen återgick det till jättelite och så har det varit till några dagar sedan. Det är nog himla individuellt men så var det för mig iallafall

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall