• sassa85

en ny tråd för oss som fått missfall

hej!
    jag fick missfall i vecka 8.
    jag tänkte att vi skulle kunna pratas vid och stötta varandra.
    hoppas på flera svar.

*kram*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-04 20:35:39:
    Zebra71 mf v 9 (8+2)
    Viran75 mf v 9 (8+4)
    sassa85 mf v 9 (8+5)
    jam MF 3/8, v9 (8+0), BIM 1-4/9
    small talk MA v.11
    Janken mf v.9
    Ina 67 mf v 13
    Ebbelina, MA v 11 (10+5)
    delfin79 MF v.6 och v.9
    aicha80 MF 9/8 v7

• Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall
  • 73Moon

nej man skall aldrig ge upp förän "krösa" kommer på besök..

Det tog lång tid för mig att bli gravid igen oxå.. ca 1 år så jag förstår vad du menar.. det finns inget rättvist i detta alls..

Funderar på att försöka kräva en utredning.. vet att man måste ha 3 missfall men jag tycker det räker med 2 det tar ju hårt på oss ändå varje gång..

• Ebbelina

Stor kram jam, men det är ju inte alls kört så upp med hakan!

• Anonym (tom)

Tack för alla styrkekramaroch omtänksamma ord!! Kramar tillbaka! Är idag hemma och "bara är", skulle ha jobbat egentligen och tänkte gå till jobbet, men sambon och mamma tyckte inte att det var någon bra idé... de har nog rätt, så jag ringde, men angav en annan anledning som orsak... ingen på jobbet visste om min graviditet än.

Men nu är det väl bara att vänta och ge kroppen tid att återhämta sig... och hoppas på att det går bättre nästa gång! Hoppas det samma för er alla andra!

• blåbär77

Många kramar till dig"tom" fick själv missfall i fre var i v 12.önkar att ingen skall behöva gå igenom en sån har sak.

Kramar...

• frkannelie

Än fast alla här har det jobbigt eller har haft det jobbigt, på ett eller annat sätt, så önskar jag er en riktigt skön helg!!
    Kramizz

• Janken

Jag är så glad...? Fick MA för 4 veckor sedan, gjorde skrapningen för 3 veckor sedan och idag kom tanten på besök. Jag är glad för då vet jag att jag kommit igång igen, men samtidigt hade jag nog hoppats att vi redan blivit med barn igen...

• jamis

Ingen mens har kommit än och jag trodde jag hade BIm senast idag. Vi får se hur det går...

• Tjolanta

Tänkte bara kolla en sak.

Jag fick ju ett MA för ca 4v sen och var inne på skrapning för ca 3 v sen....såg att en del verkar ha varit hos läkaren på nån slags efterkontroll?? Ska man det???
    Tacksam för svar!

• Janken

Tjolanta: Efter skrapningen har inte jag varit på nån efterkontroll. Någon annan???

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall