• sassa85

en ny tråd för oss som fått missfall

hej!
    jag fick missfall i vecka 8.
    jag tänkte att vi skulle kunna pratas vid och stötta varandra.
    hoppas på flera svar.

*kram*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-04 20:35:39:
    Zebra71 mf v 9 (8+2)
    Viran75 mf v 9 (8+4)
    sassa85 mf v 9 (8+5)
    jam MF 3/8, v9 (8+0), BIM 1-4/9
    small talk MA v.11
    Janken mf v.9
    Ina 67 mf v 13
    Ebbelina, MA v 11 (10+5)
    delfin79 MF v.6 och v.9
    aicha80 MF 9/8 v7

• Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall
  • Ipomea

Vill inte oroa dig, men kolla upp!! Jag hade ej ont heller först. Och det slutade men kom tillbaka efter nån vecka. Det behöver inte vara nåt fel! Kom ihåg det, men är man orolig så är man.. Jag hoppas och tror att allt är ok!!

• Anonym

Ipomea: Med kolla upp menar du att ringa tillbaka och be att få ett VUL eller?

• Ipomea

Japp!
    Tänker jag göra nästa gång om det händer.. Inte lätt att va tuff, men har man varit med om flera mf så blir man nog ÄNDÅ mer nojjig.
    Å absolut om du märker nåt mer.. blödning eller ont (typ mensvärk). Men som jag sa så är säkert allt ok! Men skönt att veta istället för att undra och va orolig

• aicha80

min mens har kommit igång igen efter 5 veckor, jippie!!! så nu e de bara o köra på igen!!! hoppas ni andra mår bra, o en trevlig helg till er alla!!!

• delfin 79

Anonym: Jag säger som Ipomea, för din egen skull så kolla upp det! Du slipper då att oroa dig! Jag tror/hoppas att allt är bra.
    Lycka till!!

aicha80: Vad skönt för dig!! Då blir det massor av myss sen då??!! Lycka till.

Kram

• Tjolanta

Äntligen har min mens kommit igång igen. Tog 5 veckor efter skrapningen.
    Så nu blir det nog att försöka igen*ler*

• Viran75

Ingen mens här ännu... 33 dagar efter missfall. Är väl bara att vänta och vänta lite till.. *suck*

• Zin

Hejsan jag tycker absolut att du ska kolla upp för att slippa vara orolig, alltid bättre att veta=)

Lycka till!!!

• Tjolanta

Hmmmm skrev tidigare att min mens kommit igång.
    Den började på em den 17/9. Och slutade på em den 18/9.
    Nån mer som hade sin första mens så efter ett MA???
    Chansen finns men är liten att jag skulle vara med barn igen.
    Många kramar Camilla

• Anonym

Hej igen! Nu är jag här som anonym igen (se ovan).
    Inget har ännu hänt efter min blödning för ca 1 1/2 vecka sedan. Det kom lite blod på papperet en dag och sedan lite brunt men inget annat...

Pratade med MVC igen och alternativet var att sitta och åka in till Gynakuten på Danderyd (ett antal mil härifrån...) och vänta tills någon hade tid. Annars kunde jag vänta till inskrivningen nästa vecka och då få en läkartid för VUL på min MVC-mottagning. Valde det sista alternativet. Så nu väntar jag till på torsdag då jag ska på inskrivning och få läkartid.

Tack för era svar!

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall