• Beach

en ny tråd för oss som fått missfall

Hej Allihop!

Jag är i samma situation. Fick MF för en månad sedan i v.9, men har försökt nu igen.
    Hoppas på att man får en ny chans. Men det kommer att vara svårt att våga glädja sig åt det i så fall.
    Man kommer ju att vara orolig hela tiden.

• Beach

Barney:
    Vet inte om det är ungefär samma som när jag gjorde medicinsk abort. Men då mådde jag oxå illa av tabletterna. Och sedan när det satte igång, så forsade det ur mig!!! Rakt genom binda, & byxor...allt!

• Beach

Om jag mådde illa länge menar du?
    Ja....det komiska i det hela var att då hade jag kommit hem...Låg på soffan & såg planen krascha in i World trade center. Uppiggande värre! *ler*
    nää...men det varade väl någon timme har jag för mig.

Hoppas allt går bra för dig nu....*kram*

• Beach

Beklagar missfallet Ipomea..

Jag började med folsyra strax innan missfallet. För BM rekommenderade det. Har nu fortsatt med det hela tiden efteråt.
    Åt du Folsyra?

• Beach

Janken:
    ja, så där tänker jag med. Skulle ha gått in i v.17 nu.
    Och nu lyckas man inte ens bli gravid överhuvudtaget. Känns tungt.
    har haft ont i äggstockarna den sista tiden. Och fick höra på gyn att de hade skrivit in i min journal efter MF att jag hade något förstorade äggstockar. *hmmm* Fattar inte varför de inte sa något då jag var där.
    Fick ta värktabletter i natt för att kunna sova. Ska på undersökning imorgon.
    Känns bara som denna mardröm aldrig tar slut.

• Beach

Jaha....2:a mensen sedan MF nu då. BIM +10....Lika sen som förra gången!! *Bläää* Ville inte ha mens nu ju!!!

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall