Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Det är ditt ifrågasättande av de ekonomer som bedömer att Sveriges ekonomi kommer öka kraftigt efter pandemin som är grundlöst. Vad är ditt argument för att ekonomerna på Svenskt Näringsliv har fel?
Det betyder att de som investerar i börsen i likhet med ekonomerna på Svenskt Näringsliv tror på att svenska och amerikanska bolag kommer att utvecklas starkt. Hur skulle det kunna vara ett argument för att ekonomerna på Svenskt Näringsliv har fel?
Mina frågor till KillBill blir raderade av den socialdemokratiska moderatorn helt utan motivation.
Snart åker jag väl ut härifrån.
Mina frågor till KillBill blir raderade av den socialdemokratiska moderatorn helt utan motivation.
Snart åker jag väl ut härifrån.
Jag får också inlägg bortplockade ibland, det får nog de flesta av oss. Det finns alltid en motivering när ett inlägg blir bortplockat. Vad fick du för motivering?
Jag får också inlägg bortplockade ibland, det får nog de flesta av oss. Det finns alltid en motivering när ett inlägg blir bortplockat. Vad fick du för motivering?
Det sker vad jag förstår när man har citerat ett inlägg som blivit bortplockat dvs det är inte vad man själv skrivit plockas bort utan det man citerar.
Det sker vad jag förstår när man har citerat ett inlägg som blivit bortplockat dvs det är inte vad man själv skrivit plockas bort utan det man citerar.