• Aniiee

    Posta din AI-konst!

    Bara för att jag postade en massa AI-konst i en annan tråd. Kom igen, alla, skapa något!

    Här finns Stable Diffusion, helt gratis, helt fritt att göra vad man vill med sin konst:
    stablediffusionweb.com/

    Här är några saker jag skapat med Stable Diffusion:


    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-01 23:10
    UPPDATERING: Jag har flyttat ifrån Stable Diffusions hemsida till playgroundai.com Den är roligare, bättre och trevligare. Fortfarande gratis som tillåter 500 bilder/dag och 30 "upsize" per månad. Betalalternativ finns om man önskar sig mer.
  • Svar på tråden Posta din AI-konst!
  • Aniiee

    Idag öppnar vi första luckan på glöggens dag


    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-12-01 16:39:58 följande:

    Idag öppnar vi första luckan på glöggens dag


    Vilken stämningsfull premiär på lucköppningen! Alla tomtarna väntar så snällt på sin tur. Men med tanke på hur rysligt stor grytan är, så känner de väl sig säkra på att ingen kommer bli utan glögg ☕️🎅🏻🤎
  • Eurydike

    Jag har skaffat jultema på min profilbild! Förut har jag bara visat ögonen, men så här ser jag egentligen ut 🐷

  • Aniiee
    Eurydike skrev 2023-12-01 22:40:47 följande:

    Jag har skaffat jultema på min profilbild! Förut har jag bara visat ögonen, men så här ser jag egentligen ut 🐷


    En liten julegris?
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee

    Andra luckan! Ja det är samma....


    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    Eurydike skrev 2023-12-06 10:39:19 följande:

    Kommer det några fler luckor i AI-kalendern? Hoppas det! 🎅🏻🎄✨


    Ja, datorn ska bara skanna klart först, sen ska jag posta catch-up. Mitt grafikkort smällde...
    It is the season of the spirit, the message, if we hear it, is "make it last all year"
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-12-06 10:53:22 följande:
    Ja, datorn ska bara skanna klart först, sen ska jag posta catch-up. Mitt grafikkort smällde...
    Aha! Jag undrade vad som hände med kalendern, men hade aldrig gissat på att grafikkortet smällde. Min dator dog en gång precis när jag skrivit färdigt en tenta, innan jag hann skicka in tentan alltså 😅 Lycka till med skanningen! Ser fram emot en catch-up 🤩
  • Aniiee

    Catch-UP!

    Tredje luckan på Första Advent!


    It is the season of the spirit, the message, if we hear it, is "make it last all year"
  • Aniiee

    Fjärde - Städarnas dag, Femte - ingen särskild dag, så en liten vinterhare, Sjätte - Sankt Nikolaus dag.


    It is the season of the spirit, the message, if we hear it, is "make it last all year"
Svar på tråden Posta din AI-konst!