Tycker du att det är okej att röka på?
Tycker du att det är okej att röka på? Skulle du kunna vara tillsammans med en person som ofta röker på? Om inte, ser du på cigaretter och alkohol på samma sätt?
Tycker du att det är okej att röka på? Skulle du kunna vara tillsammans med en person som ofta röker på? Om inte, ser du på cigaretter och alkohol på samma sätt?
Vill ni få lägre antal hjärnceller eller få cancer så kör på med rökat och cigg och alkohol
Vill ni få lägre antal hjärnceller eller få cancer så kör på med rökat och cigg och alkohol
Är du själv en helt och hållet renlevnadsmänniska? Inga mediciner som är narkotikaklassade och/eller beroendeframkallande? Ingen alkohol? Inget kaffe och/eller koffeindrycker? Äter inte socker?
Nej, att gräsrökning skulle vara en inkörsport till tyngre droger är motbevisat för länge sedan och något som bara tutades i skolbarn på 80-talet.
Och nej, jag röker själv inte gräs eller hasch men har testat när jag var yngre och konstaterade att det inte var något för mig. Skulle inte ha emot att min partner rökte då och då om han ville det. Avskyr alkohol och det om något leder till misär i samhället och hos familjer, har väldigt svårt för partners när de är alkoholpåverkade.
Nejdå, ganska ny forskning visar ju på att marijuana kan fungera som inkörsport. Se här www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0955395914002047
Nej, så länge det är olagligt så kommer varken jag eller någon i min närhet göra det.
Jag har rökt cannabis ett 20-tal gånger i mitt liv, men jag tvivlar på att jag någonsin kommer göra det igen. Det är inte för att jag är rädd för cannabisens skadeverkningar utan för att jag tycker det är en ganska tråkig drog. Testa lite psykedelisk svamp istället.
Jag anser givetvis att cannabis ska vara lagligt; det finns ingen logik i att det är olagligt.
Om det skulle vara medicinsk marijuana så är det nästan ok. Det är mindre koncentrerat och i mindre doser, även om det likväl är en drog. Kolla bara på ADHD-medicinerna och se vad de innehåller. Det är också narkotikaklassat!
Nejdå, ganska ny forskning visar ju på att marijuana kan fungera som inkörsport. Se här www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0955395914002047
Inte logiskt? Senaste forskningen visar tydligt hur man får lägre iq om man använder det. Är inte det ett rätt bra skäl till att det ska vara olagligt.
Mitt ex rökte otroligt mycket cannabis, tycker att det är okej om man röker då och då. Dock var det otroligt svårt att bibehålla en relation med en person som var konstant hög. Jag kommer nog aldrig ingå en sån relation igen.