Tycker du att det är okej att röka på?
Tycker du att det är okej att röka på? Skulle du kunna vara tillsammans med en person som ofta röker på? Om inte, ser du på cigaretter och alkohol på samma sätt?
Tycker du att det är okej att röka på? Skulle du kunna vara tillsammans med en person som ofta röker på? Om inte, ser du på cigaretter och alkohol på samma sätt?
@DeNada: Hej & välkommen tillbaka!
@DeNada: Hej & välkommen tillbaka!
Ser inget bekymmer med det. Vid våra middagar röker jag själv cigarr efter maten, men flertalet röker marijuana.
rökarna blir dummare och dummare av att röka på och därför söker dem sig till andra rökare så att de deras intelligens skall sjunka i samma takt och de inte skall behöva känna sig dummar än dem dem umgås med, vilket är bra då vi andra inte behöver umgås med dem som jobbar på att bli ännu dummare än dem redan är.
Nej ser inget positivt med sånt alls, det bara bidrar till mer elände och mer missbruk som i sin tur leder in till tyngre grejer och en ond helvetesspiral.
Jag har rökt cannabis ett 20-tal gånger i mitt liv, men jag tvivlar på att jag någonsin kommer göra det igen. Det är inte för att jag är rädd för cannabisens skadeverkningar utan för att jag tycker det är en ganska tråkig drog. Testa lite psykedelisk svamp istället.
Jag anser givetvis att cannabis ska vara lagligt; det finns ingen logik i att det är olagligt.
Nej jag skulle inte vara ihop med någon som röker på. Skulle inte vara ihop med någon som röker överhuvudtaget för att dels luktar det illa. Det gör att personen i fråga kommer vara i mycket sämre form och åldras fortare. Men sen så har cannabis en massa negativa effekter. Forskning visar att både kropp och hjärna tar skada. Sen ja alkohol gör det också. Men det ändrar inte att cannabis inte är bra. Personligen fattar jag inte varför man vill göra sig mer korkad.
Att folk röker på ibland är ok för mig så länge som dem inte gör det i min närhet. Jag har kompisar som röker på ibland. Själv skulle jag aldrig göra det. Inte för att jag tycker det är fel utan av andra anledningar.