• öland88

Någon planerar barn 4 eller flera?

Hej!

Någon mer än oss som planerar bebis 4 eller högre siffra ?

Någon som vill följas åt?

• Svar på tråden Någon planerar barn 4 eller flera?
  • Charlieellerså
    öland88 skrev 2017-12-26 22:31:01 följande:

Skulle ni våga er på ett grav test imon bitti om ni hade äl den 18de? 

Det går att plussa så tidigt, absolut. Men inte så vanligt. Skulle nog förSöka vänta 2 dagar om jag var du. Men det är ju lätt att säga till någon annan. : )
  • öland88
    Charlieellerså skrev 2017-12-26 22:38:36 följande:
    Det går att plussa så tidigt, absolut. Men inte så vanligt. Skulle nog förSöka vänta 2 dagar om jag var du. Men det är ju lätt att säga till någon annan. : )
    haha de e ju så. jag kan vänta. denna gång kan jag de Tungan ute innan har jag inte kunnat de, därför jag undrar om de e så att jag kanske kan få ett plus. Speciellt när jag redan har molande värk o aldrig gjort de tidigare innan mens.. 
  • öland88
    Charlieellerså skrev 2017-12-26 22:38:36 följande:
    Vore jag gravid nu så skulle de isf gå på ett försök denna månaden.. Vi har bara haft sex den 18de denna månad nämligen.. 
  • Onskanomfemman

Imorgon testar jag mig!:) om testet visar neg ringer då jag läkaren direkt isåfall är det något som är galet fel med mig.:D

• 3hjärtan
    Onskanomfemman skrev 2017-12-27 21:43:06 följande:

Imorgon testar jag mig!:) om testet visar neg ringer då jag läkaren direkt isåfall är det något som är galet fel med mig.:D

På vilket sätt skulle nåt vara fel?
  • öland88
    Charlieellerså skrev 2017-12-26 19:07:24 följande:

Här är det trögt. Testade negativt i går morse. Fick blodblandad flytning i går kväll. Trodde mensen skulle sätta igång då jag även hade mensvärk. Haft värken och lite blodblandad i morse. Sedan inget. Så trött och vill att den drar i gång om ett plus uteblir vilket jag redan tagit för givet.

Håller tummarna för dig

hur gick de för dig? har mensen kommit igång nu?
  • öland88
    Onskanomfemman skrev 2017-12-27 21:43:06 följande:

vad skulle vara galet? 
  • öland88
    Onskanomfemman skrev 2017-12-28 01:39:15 följande:

Många tecken såklart, testa ikväll och fick plus så mina aningar var korrekta.;)

Nämen ååå grattis
  • 3hjärtan

Många tecken såklart, testa ikväll och fick plus så mina aningar var korrekta.;)

Grattis!!!
  • Charlieellerså

Grattis, härligt
  • Stora My

Hej!

Hoppar in här. Jag längtar efter en liten bebis, nr 5 i barnaskaran. Har försökt i 1.5 år. Mensen är återigen på gång så det blev inget denna gång heller.

• öland88

Bombar er oxå med tanke på att ni fått flera barn oxå.

Har precis kissat på cb men när jag öppnade förpackningen, så va testet där de ska bli ett +, så va de redan ett svagt lodrätt sträck. ska de vara så? 

Känns knasigt.
    På graviditetskollens test så kan man ana något.

Har gått 7 dagar över mens idag. Har lite brunliknande flytningar o haft de så i 3 dagar. 

• öland88

Förtydligar mig, då jag insåg att jag skrev hel konstigt :) 

Du vet när man kissar på en CB så ska de ju bli ett + för att man ska vara gravid och ett - för att man inte ska vara gravid. 
    Men när jag öppnade den ur förpackningen så va de redan ett - 
    Ska de vara så? 

• Stora My

Det låter inte rätt med CB. Köp ett annat test. Spännande ifall de du anade på det andra testet stämmer.

öland88 skrev 2018-01-08 20:27:31 följande:

Förtydligar mig, då jag insåg att jag skrev hel konstigt :) 

Du vet när man kissar på en CB så ska de ju bli ett + för att man ska vara gravid och ett - för att man inte ska vara gravid. 

Men när jag öppnade den ur förpackningen så va de redan ett - 

Ska de vara så? 

• öland88
    Stora My skrev 2018-01-09 20:26:10 följande:

Det låter inte rätt med CB. Köp ett annat test. Spännande ifall de du anade på det andra testet stämmer.

pratade med cb o hon sa att de kunde vara så. så väntar o ser i någon vecka till.. 
Svar på tråden Någon planerar barn 4 eller flera?