Någon planerar barn 4 eller flera?
Hej!
Någon mer än oss som planerar bebis 4 eller högre siffra ?
Någon som vill följas åt?
Hej!
Någon mer än oss som planerar bebis 4 eller högre siffra ?
Någon som vill följas åt?
Jag har precis genomgått skrapning då min 4:a dog i v 8 vilket upptäcktes i v 11+6. Behöver sikta framåt och längtar efter att plussa igen. Även om det finns en stor rädsla att behöva gå igenom det här igen. Har en 15 månaders en 6 och en 7-åring. Håller tummarna för er som är i gång och snart kan testa. Jag får invänta att cykeln kommer igång igen.
Jag har precis genomgått skrapning då min 4:a dog i v 8 vilket upptäcktes i v 11+6. Behöver sikta framåt och längtar efter att plussa igen. Även om det finns en stor rädsla att behöva gå igenom det här igen. Har en 15 månaders en 6 och en 7-åring. Håller tummarna för er som är i gång och snart kan testa. Jag får invänta att cykeln kommer igång igen.
Idag på morgonen så gjorde vi ett test som va svagt. Men sen på eftermiddagen så blev de en brun liknande mens. Precis så började missfallet förra månaden men hoppas att de e som när jag väntade äldsta sonen, då hade jag mens i 3 månader den försvann.
Idag på morgonen så gjorde vi ett test som va svagt. Men sen på eftermiddagen så blev de en brun liknande mens. Precis så började missfallet förra månaden men hoppas att de e som när jag väntade äldsta sonen, då hade jag mens i 3 månader den försvann.
började blöda normalt mens blod idag. så mensen kom idag iaf. idag va de helt blankt på stickan..
men men nya tag nästa gång.
Hur går det för er tjejer? :) Själv är jag 3-4 dagar efter äl och tiden går så långsamt... Vet åtminstone att vi prickade äl, enligt mina äl symtom. Så nu är det bara att vänta.
Jag har ägglossning idag.
Vi försökte igår men de gick inte för gubben, han ville inte komma.. Eller vill o ville.. ofrivilligt..
Vi tar nya tag idag och hoppas på ett + runt andra advent..
Jag har ägglossning idag.
Vi försökte igår men de gick inte för gubben, han ville inte komma.. Eller vill o ville.. ofrivilligt..
Vi tar nya tag idag och hoppas på ett + runt andra advent..
Vi är inne på försök fyra och hoppas på ÄL snart. Känner mig så ledsen och litar inte riktigt på min kropp. Vi hade förmånen att att bli gravida på första eller andra försöket med de andra tre, men det är ju snart 8 år sedan jag var gravid sist.
Har dessutom gått ner massor i vikt men är normalviktig nu och har mens och ÄL, men känns som man antingen är för gammal eller gått ner för mycket för att det ska gå.
Denna månaden började jag med bidrottninggele. Tanken är att ÄL ska bli mer regelbunden, starkare ÄL och det som alla får som positiv effekt: fin hy. Men inte ens fin hy tycker jag. Nästan mer finnar än vanligt däremot. Men fortsätter och hoppas hoppas!
Hopaas det går bra för er andra och spännande för er som närmar er BIM!!