• öland88

Någon planerar barn 4 eller flera?

Hej!

Någon mer än oss som planerar bebis 4 eller högre siffra ?

Någon som vill följas åt?

• Svar på tråden Någon planerar barn 4 eller flera?
  • Charlieellerså
    Baraentilligen skrev 2017-12-22 06:01:43 följande:

Test idag, äl+10, och det var negativt :(

Tråkigt men absolut inte kört. Du har ju fyra dagar kvar till bim. Tror man Får påminna sig om att det inte är jättehög procent som får positivt så långt innan. Jag testade själv i morse med babyplan testa tidigt och fick negativt ( Äl+9) och känner att -nu är det kört. Fast det står att det inte alls är så många som får positivt så tidigt.
  • Baraentilligen
    Charlieellerså skrev 2017-12-22 08:02:50 följande:

Tråkigt men absolut inte kört. Du har ju fyra dagar kvar till bim. Tror man Får påminna sig om att det inte är jättehög procent som får positivt så långt innan. Jag testade själv i morse med babyplan testa tidigt och fick negativt ( Äl+9) och känner att -nu är det kört. Fast det står att det inte alls är så många som får positivt så tidigt.

Jag har bim redan dag 13 efter äl och brukar börja småblöda på äl+12 så behöver inte vänta länge till.
  • Charlieellerså
    Baraentilligen skrev 2017-12-22 09:47:57 följande:

Jag har bim redan dag 13 efter äl och brukar börja småblöda på äl+12 så behöver inte vänta länge till.

Aha. Ja, då är du alltså på bim-3? Jag menar att Bm rekommenderar att man testar en vecka efter bim med tanke på faktorer som när ägget släpper , fäster, hur fort hcg stiger osv. Men man tar som förgivet att man bör plussa flera dagar innan bim ändå. Även jag : /
  • öland88

Hur går det för alla? 

Jag hade äl den 18/12. Inatt så fick jag ont i höger äggstock, kändes som håll. Idag har jag mensvärk o de har jag aldrig haft innan mens förut så håller tummarna. 

• Charlieellerså

Här är det trögt. Testade negativt i går morse. Fick blodblandad flytning i går kväll. Trodde mensen skulle sätta igång då jag även hade mensvärk. Haft värken och lite blodblandad i morse. Sedan inget. Så trött och vill att den drar i gång om ett plus uteblir vilket jag redan tagit för givet.

Håller tummarna för dig

öland88 skrev 2017-12-26 14:09:39 följande:

Hur går det för alla? 

Jag hade äl den 18/12. Inatt så fick jag ont i höger äggstock, kändes som håll. Idag har jag mensvärk o de har jag aldrig haft innan mens förut så håller tummarna. 

• Charlieellerså
    Baraentilligen skrev 2017-12-22 09:47:57 följande:

Hur har det gått för dig?
  • Baraentilligen
    Charlieellerså skrev 2017-12-26 19:07:49 följande:

Hur har det gått för dig?

Började småblöda lite lite med mensvärk på äl+13 igår men inget alls idag och temperaturen fortfarande hög så vet inte vad jag ska tro. Testade minus igår. Känns kört men får se när mensen behagar starta. Säkert i natt eller imorgon.
Svar på tråden Någon planerar barn 4 eller flera?