Någon planerar barn 4 eller flera?
Hej!
Någon mer än oss som planerar bebis 4 eller högre siffra ?
Någon som vill följas åt?
Hej!
Någon mer än oss som planerar bebis 4 eller högre siffra ?
Någon som vill följas åt?
om man hade ÄL igår då e de ju för tidigt att testa på fredag eller hur?
eller hur tidigt kan man testa?
om man hade ÄL igår då e de ju för tidigt att testa på fredag eller hur?
eller hur tidigt kan man testa?
Här försöker vi få barn nr 5. Bim på lördag, så nu börjar vi bli lite nervösa. :)
Så spännande med bim som närmar sig för er! Själv tror jag att mensen är på gång, men det blir första utan spiral på fler år så får se hur den beter sig. Blir lättare att hålla koll på cykeln om man får ett startdatum :)
Hur går det för er? :)
Min mens kom igång idag efter uttag av spiral, och för två veckor sen hade jag mensvärk vilket antagligen var ägglossning. Så nu är BIM 26/11 om jag har en 28 dagars cykel, eller 30/11 om den är 32 dagar som den var innan spiralen.
Hur går det för er? :)
Min mens kom igång idag efter uttag av spiral, och för två veckor sen hade jag mensvärk vilket antagligen var ägglossning. Så nu är BIM 26/11 om jag har en 28 dagars cykel, eller 30/11 om den är 32 dagar som den var innan spiralen.
Äl 27/10, har kort lutealfas så jag har bim den 6/11. Har både igår och idag vaknat och mått illa. Idag har jag oxå känt av illamående när jag har varit hungrig. Precis så har det varit vid mina tidigare graviditeter, men inte så här tidigt. Vet att det är i stort sett omöjligt att redan känna av något men.... Kroppen kan ju luras rätt bra så jag försöker intala mig att inte hoppas för mycket.
Hej!
Vi försöker få en fyra, och är inne på försök 3 denna månaden. Hade äl i söndags så nu är det bara att vänta.
Idag har jag får blodtrycksfall när jag rest mig flera gånger på jobbet men det känns väldigt tidigt om det skulle vara någon "känning". I övrigt känner jag inget alls och försöker verkligen tänka på annat och engagera mig i massa för slippa gå och känna efter...