Välkommen att gå med i min grupp på FB som heter FRI FRÅN ÅNGEST.
Lite kort om gruppen;
Det här är inte den vanliga ångestgruppen! Jag kommer att dela med mig av min resa, ut ur misärens totala mörker. Jag hade provat alla mediciner (ALLA), Kbt,Tapping, Nlp, Hypnos, distrahera mig själv, att söka efter medicinska lösningar på mitt problem i fass katalogen ifall läkarna missat något, djupdykt in i de flesta självhjälpsböcker om ångest. När inget av ovanstående metoder/ försök inte gav mig någon lindring, utan faktiskt resulterade i att jag faktiskt fick ännu mera ångest, invalidiserande ångest trodde jag att mitt liv var över. Men idag är jag fri, och mig själv igen. I den här gruppen delar jag med mig av min väg ur ångesten, throwbacks från hur det var och mitt liv idag. Den som önskar att ta del av det är välkommen in i gruppen
Obs; Tekniken jag använt av är på engelska, så engelska kunskaper är ett måste. KRAMAR! Idag är jag befriad från ångest som yttrade sig i form av panikångest, ocd, ptsd, fobier, hypokondi, dödsångest, självskadebeteende och generaliserad ångest. Tekniken finns även för de små:)
DET ÄR AV YTTERSTA VIKT ATT VI HÅLLER EN POSITIV ANDA I GRUPPEN, INTE SKRIVER NEGATIVA ELLER NEDSÄTTANDE KOMMENTARER TILL GRUPPENS MEDLEMMAR! GRUPPEN BETYDER MYCKET FÖR MIG, EFTERSOM JAG KÄNNER EN SÅ ENORM TACKSAMHET FÖR DEN HJÄLP JAG FÅTT AV TEKNIKEN. JAG TVINGAR INGEN TILL NÅGOT OCH DEN SOM ANSER ATT GRUPPEN HAR ETT ANNAT SYFTE ÄN DEN FAKTISKT HAR, ÄR VARMT VÄLKOMMEN ATT LÄMNA GRUPPEN OMEDELBART. JAG FÅR INGEN LÖN, MEN I TACKSAMHETSSKULD VILL JAG SPRIDA MIN VÄG TILL ANDRA. KRAMAR TILL ER ALLA OCH VÄLKOMMEN FÖR ATT TA DEL AV MIN HÖGST PERSONLIGA RESA!