• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Ella)

Kvinna 37 år, har legat med runt 30 personer både kvinnor, män och icke-binära.
    Skild efter ett 12-årigt äktenskap och lekte runt mellan skilsmässan till jag träffade min nuvarande så det större antalet var under en kortare period.
    Skäms inte över min siffra alls och min nuvarande har bara legat med en tiondel av min siffra, vilket han vet och bryr sig 0% om.

• Martins07

Du TS behöver fokusera på dina studier eller ha ett bra akademiska bakgrund istället för att tänka på knull sex etc...
    Hur tänker ungdomar i dagsläget?  Helt otroligt. 

• MarMat7982

Man 43år.
    Legat med 40st kvinnor. Merparten i mina yngre år.

Min fru, 45år, sedan 16år tillbaka har passerat 100+ män. För henne blir det några nya varje år, vilket vi båda njuter av.

• hemligbc
    Noname00 skrev 2025-02-10 16:06:36 följande:
    Träffar du många kvinnor  dagsläget mellan 50-65?
    vill och försöker träffa så ofta jag vill.

vill dock träffa fler
  • Anonym (Spill)

Man 58 år. Jag har haft sex med 3 kvinnor och jag tycker att det är för många.
    En hade räckt. 

• Anonym (Antal)

Kvinna 42
    5st 1 kvinna och 4 män

• Anonym (-)

Ingen alls tyvärr, men jag skulle vara nöjd med bara en om det blev hon och jag för resten av livet. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Få...)

Jag är en man på 53 år, om jag inkluderar sex med mig själv i siffrorna så blir det 5. 1 ONS, min nuvarande fru och två otrohets ONS. Tyvärr har jag passerat bäst före datum även om jag skulle vara ute på marknaden igen, så siffrorna lär inte öka.

• Anonym (Leffe)

Man 66år

Uppväxt på 70-talet då promiskuiteten var som störst.Totalt är det mer än 300 olika personer genom åren, svendomen rök när jag var 14. 2 har varit med killar när jag var tonåring. 4 trekanter varav 1 var med kille och tjej och de andra med 2 tjejer.  Fortfarande sexuellt aktiv, är tillsammans med en tjej från Kenya sedan 3 år.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (-) skrev 2025-02-14 16:07:02 följande:

Ingen alls tyvärr, men jag skulle vara nöjd med bara en om det blev hon och jag för resten av livet. 

Hur gammal är du?
  • Anonym (Markus)

Hej! 
    Är en man i 40 års ålder, liggat bara med en, men jag skulle vilja järna träffa någon annan 😉

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?