BF oktober 2017 Göteborg
Hej
Jag funderade på om det var fler som precis har plussat med beräknad födelse i oktober som bor i Göteborg.
Vore skoj att följas åt!
Hej
Jag funderade på om det var fler som precis har plussat med beräknad födelse i oktober som bor i Göteborg.
Vore skoj att följas åt!
Hej alla! Hittade denna tråd idag, plussade svagt i torsdags och blev helt säker igår. Vi har försökt i 1,5 år och nu gjort ivf - så lycklig över att vi lyckades! Hoppas allt ska gå bra med oss allihopa <3
Bor i Göteborg, Majorna. 25 år och min sambo 30 år. Första grav och väldigt efterlängtat.
Imorgon ska vi ringa kliniken samt Mvc tänkte vi! Eller är mvc kanske för tidigt..? Hur har ni andra gjort? Känns roligt att följas åt med er. Kram!
Jag har redan ringt Mvc, ska dit 15/3.
Nån mer som kommer gå till Munkebäck?
Ska vi starta en Facebookgrupp för oss göteborgare? :)
Jag har redan ringt Mvc, ska dit 15/3.
Nån mer som kommer gå till Munkebäck?
Ska vi starta en Facebookgrupp för oss göteborgare? :)
Ja, let's. Bara den går att göra hemlig. Har inte gått ut med det än
Jag är inskriven redan i Munkebäck!
Skall på första vul imorgon, om allt ser bra ut så går jag gärna med i en Facebookgrupp:)
Bara den är hemlig.
Ska bli kul all följas åt mer er<3
Skall på första vul imorgon, om allt ser bra ut så går jag gärna med i en Facebookgrupp:)
Bara den är hemlig.
Skicka ett meddelande till mig med ert namn och mailadress så kan jag fixa en hemlig grupp. Jag döper den till nått neutralt.
Bara den är hemlig.
Gjorde vul idag & blev inte mindre nervös direkt. Har antingen haft ÄL senare än vad vi trott (pga pergotime) eller så är det en tom fostersäck.
Fanns ingenting att se..
Fick ny tid nästa vecka & hoppas på att tiden kan gå någorlunda snabbt:)
Väntar med fb grupp tills jag vet lite mer.
Kram på er!
Gjorde vul idag & blev inte mindre nervös direkt. Har antingen haft ÄL senare än vad vi trott (pga pergotime) eller så är det en tom fostersäck.
Fanns ingenting att se..
Fick ny tid nästa vecka & hoppas på att tiden kan gå någorlunda snabbt:)
Väntar med fb grupp tills jag vet lite mer.
Kram på er!
Hej på er!
Längsta veckan i mitt liv är över.
Den lilla ostbågen lever och hjärtat pickade för fullt.
Tydligen hade det varit tvillingar från början så den förre läkaren som kollade såg bara den tomma säcken. Pusst!
Jag känner mig redo för Facebookgruppen hur för jag för att gå med?
Hej på er!
Längsta veckan i mitt liv är över.
Den lilla ostbågen lever och hjärtat pickade för fullt.
Tydligen hade det varit tvillingar från början så den förre läkaren som kollade såg bara den tomma säcken. Pusst!
Jag känner mig redo för Facebookgruppen hur för jag för att gå med?
Hej!
Bf i oktober 2017 för mig också :)
Skulle gärna vilja komma med i Facebook-gruppen, hur göt jag? :) Bor också i Gbg.
Hej på er!
Är denna tråd aktuell fortfarande eller är ni på fb? :)
Jag har bf 8 oktober, är 27 år gammal, första barnet.
Hej på er!
Är denna tråd aktuell fortfarande eller är ni på fb? :)
Jag har bf 8 oktober, är 27 år gammal, första barnet.
Hej, en till som har BF oktober från göteborg. Med andra barnet. BF 6/10.
Även om jag missat den här tråden, vore det skoj o kunna följas den sista biten.