BF oktober 2017 Göteborg
Hej
Jag funderade på om det var fler som precis har plussat med beräknad födelse i oktober som bor i Göteborg.
Vore skoj att följas åt!
Hej
Jag funderade på om det var fler som precis har plussat med beräknad födelse i oktober som bor i Göteborg.
Vore skoj att följas åt!
Jag plussade vääääldigt svagt i morse tror jag. Men inväntar ett digitalt test i morgon
Jag plussade vääääldigt svagt i morse tror jag. Men inväntar ett digitalt test i morgon
Åh, då håller vi tummarna!
Mitt plus var också supersvagt så jag tog ett Clear blue early digitalt test. Det kändes genast lite verkligare när texten Pregnant 1-2 veckor dök upp.
Hej!
Jag fick positivt gravtest i onsdags. Är i vecka 6 (5+3) och beräknad enligt min app den 9/10.
Vi bestämde oss i julas att vi ville börja försöka, hade inte räknat med att det skulle bli något redan på första försöket :)
Jag känner av det i kroppen, ömma bröstvårtor och så sjukt hungrig hela tiden.
Hade extrema hormonsvängningar för ett par veckor sedan, då började jag misstänka något. Annars känner jag mig mest liksom chockad, eller det känns så overkligt liksom...
Har ni blivit inskrivna någonstans än?
Kram
Hej!
Jag fick positivt gravtest i onsdags. Är i vecka 6 (5+3) och beräknad enligt min app den 9/10.
Vi bestämde oss i julas att vi ville börja försöka, hade inte räknat med att det skulle bli något redan på första försöket :)
Jag känner av det i kroppen, ömma bröstvårtor och så sjukt hungrig hela tiden.
Hade extrema hormonsvängningar för ett par veckor sedan, då började jag misstänka något. Annars känner jag mig mest liksom chockad, eller det känns så overkligt liksom...
Har ni blivit inskrivna någonstans än?
Kram
Tack! Ja det känns väldigt omvälvande och fortfarande lite i chock typ haha
Jag ringde igår, ska gå på kungshöjd. Kändes smidigt med något centralt dit jag kan komma lätt med kollektivtrafik med. Hoppas de är bra, fick tid 2 mars ????
Jag kom med i en sån grupp ja, är det du som jobbar i London? De var väl bara vi två från Göteborg tror ja...
Så här såg det ut i morse... hoppas hoppas hoppas
Så här såg det ut i morse... hoppas hoppas hoppas
Åh, det där ser precis ut som mitt första test som jag tog Bim-1. Nu, tre dagar senare har jag fått ett jättetydligt +.
Puffar lite, så fler ser denna tråd.