• hallonsaft24

BF oktober 2017 Göteborg

Hej
    Jag funderade på om det var fler som precis har plussat med beräknad födelse i oktober som bor i Göteborg.
    Vore skoj att följas åt!

• Svar på tråden BF oktober 2017 Göteborg
  • yennie84

Jag plussade vääääldigt svagt i morse tror jag. Men inväntar ett digitalt test i morgon

• hallonsaft24
    yennie84 skrev 2017-02-09 20:27:01 följande:

Jag plussade vääääldigt svagt i morse tror jag. Men inväntar ett digitalt test i morgon

Åh, då håller vi tummarna!

Mitt plus var också supersvagt så jag tog ett Clear blue early digitalt test. Det kändes genast lite verkligare när texten Pregnant 1-2 veckor dök upp.
  • yennie84
    hallonsaft24 skrev 2017-02-09 20:38:05 följande:

Åh, då håller vi tummarna!

Mitt plus var också supersvagt så jag tog ett Clear blue early digitalt test. Det kändes genast lite verkligare när texten Pregnant 1-2 veckor dök upp.

Ja, jag följde din resa! Underbart
  • mochi

Hej!

Jag fick positivt gravtest i onsdags. Är i vecka 6 (5+3) och beräknad enligt min app den 9/10.

Vi bestämde oss i julas att vi ville börja försöka, hade inte räknat med att det skulle bli något redan på första försöket :)

Jag känner av det i kroppen, ömma bröstvårtor och så sjukt hungrig hela tiden.
    Hade extrema hormonsvängningar för ett par veckor sedan, då började jag misstänka något. Annars känner jag mig mest liksom chockad, eller det känns så overkligt liksom...
    Har ni blivit inskrivna någonstans än?
    Kram

• hallonsaft24
    mochi skrev 2017-02-10 11:43:54 följande:

Hej!

Jag fick positivt gravtest i onsdags. Är i vecka 6 (5+3) och beräknad enligt min app den 9/10.

Vi bestämde oss i julas att vi ville börja försöka, hade inte räknat med att det skulle bli något redan på första försöket :)

Jag känner av det i kroppen, ömma bröstvårtor och så sjukt hungrig hela tiden.

Hade extrema hormonsvängningar för ett par veckor sedan, då började jag misstänka något. Annars känner jag mig mest liksom chockad, eller det känns så overkligt liksom...

Har ni blivit inskrivna någonstans än?

Kram

Grattis!!

Va roligt!

För oss gick det också fort, andra försöket.

Jag ringde Mvc idag och ska dit i mars. Jag kommer gå till Munkebäck. Vart tänkte du gå?

Är du med i nån Facebook grupp? Det kanske förresten var du som precis kom med i gruppen BF oktober 2017 <3 ?
  • mochi

Tack! Ja det känns väldigt omvälvande och fortfarande lite i chock typ haha

Jag ringde igår, ska gå på kungshöjd. Kändes smidigt med något centralt dit jag kan komma lätt med kollektivtrafik med. Hoppas de är bra, fick tid 2 mars ????

Jag kom med i en sån grupp ja, är det du som jobbar i London? De var väl bara vi två från Göteborg tror ja...

• hallonsaft24
    yennie84 skrev 2017-02-11 17:08:56 följande:

Så här såg det ut i morse... hoppas hoppas hoppas

Åh, det där ser precis ut som mitt första test som jag tog Bim-1. Nu, tre dagar senare har jag fått ett jättetydligt +.
  • yennie84
    hallonsaft24 skrev 2017-02-11 19:21:49 följande:

Åh, det där ser precis ut som mitt första test som jag tog Bim-1. Nu, tre dagar senare har jag fått ett jättetydligt +.

Wohoooo
Svar på tråden BF oktober 2017 Göteborg