• hallonsaft24

BF oktober 2017 Göteborg

Hej
    Jag funderade på om det var fler som precis har plussat med beräknad födelse i oktober som bor i Göteborg.
    Vore skoj att följas åt!

• Svar på tråden BF oktober 2017 Göteborg
  • eaea

Ny i tråden:)

V 7 (6+2)
    BF 10/10

Känner inte så mycket just nu & oron svämmar över (privat ul bokat på måndag)

Hur mår ni andra?
    Hur gör ni för att jobba bort oron för missfall?

• yennie84

Hej

Jag mår bra 4+6. Har också bokat privat ul fast först i vecka 10.

Tänker att så länge jag mår bra så mår nog bebis också bra

• Sommarlängtande

Visserligen Kungsbacka-bo men är i 4+6. Har haftmer eller mindre konstant molverk i magen sen ca bim-2 (trodde först att det var mensvärk) även lite lätt illamående i perioder sista dagarna.

Vågar knappt riktigt tro på att det verkligen har funkat och hoppas innerligt att allt kommer gå bra.

• Sommarlängtande

Det är vårt första barn och första graviditeten.

Vi har försökt sedan i somras så det var skönt att få veta att allt funkar så här långt iaf. Däremot känner jag mig lite orolig när man läser om alla som fått mf och ma. Försöker tänka bort det men det är svårt.

• hallonsaft24

Kul med lite fler i tråden!

Grattis till era plus!

Jag är i v6 (5+2) och mår väldigt bra just nu. Lite molvärk till och från, ömma bröst och en enorm trötthet på kvällarna.

• yennie84
    Sommarlängtande skrev 2017-02-18 00:52:51 följande:

Det är vårt första barn och första graviditeten.

Vi har försökt sedan i somras så det var skönt att få veta att allt funkar så här långt iaf. Däremot känner jag mig lite orolig när man läser om alla som fått mf och ma. Försöker tänka bort det men det är svårt.

Åh vad kul att det tog sig! Jag förstår att du är orolig men vi kan ju inte göra någonting åt utgången. Så länge jag mår bra, mår bebis bra, intalar jag mig själv.

Detta blir vårt tredje barn. Är i vecka 5+0 idag (tror jag)! Har bokat ett privat ul i vecka 9+5 och Gud vad jag längtar dit.

Är 32 och mina barn är 8 och 5 och tillsammans med min man bor vi i Majorna. Till vardags är jag gymnasielärare
  • Cfmilla

Hej!

Jag hoppar gärna in här. Jag plussade igår. Då har jag och min man försökt i 1,5 år och nu har vi gjort ett ivf försök. Jag har nog bf precis i skarven okt/nov. Vi bor i Torslanda och detta är första grav. :)

• yennie84
    Cfmilla skrev 2017-02-19 09:56:41 följande:

Hej!

Jag hoppar gärna in här. Jag plussade igår. Då har jag och min man försökt i 1,5 år och nu har vi gjort ett ivf försök. Jag har nog bf precis i skarven okt/nov. Vi bor i Torslanda och detta är första grav. :)

Wow grattis till plusset!!! Jag funderar lite på om min kommer att komma i november med. Min son var beräknad till 24/10 men kom 4/11
  • Cfmilla
    yennie84 skrev 2017-02-19 10:13:14 följande:

Wow grattis till plusset!!! Jag funderar lite på om min kommer att komma i november med. Min son var beräknad till 24/10 men kom 4/11

Ja spännande! Det är ju så lurigt med bf datum!

Då kommer dina barn fylla år nästan samtidigt? :)
Svar på tråden BF oktober 2017 Göteborg