Inlägg från: hallonsaft24 |Visa alla inlägg
  • hallonsaft24

BF oktober 2017 Göteborg

Hej
    Jag funderade på om det var fler som precis har plussat med beräknad födelse i oktober som bor i Göteborg.
    Vore skoj att följas åt!

• Svar på tråden BF oktober 2017 Göteborg
  • hallonsaft24
    yennie84 skrev 2017-02-09 20:27:01 följande:

Jag plussade vääääldigt svagt i morse tror jag. Men inväntar ett digitalt test i morgon

Åh, då håller vi tummarna!

Mitt plus var också supersvagt så jag tog ett Clear blue early digitalt test. Det kändes genast lite verkligare när texten Pregnant 1-2 veckor dök upp.
  • hallonsaft24
    mochi skrev 2017-02-10 11:43:54 följande:

Hej!

Jag fick positivt gravtest i onsdags. Är i vecka 6 (5+3) och beräknad enligt min app den 9/10.

Vi bestämde oss i julas att vi ville börja försöka, hade inte räknat med att det skulle bli något redan på första försöket :)

Jag känner av det i kroppen, ömma bröstvårtor och så sjukt hungrig hela tiden.

Hade extrema hormonsvängningar för ett par veckor sedan, då började jag misstänka något. Annars känner jag mig mest liksom chockad, eller det känns så overkligt liksom...

Har ni blivit inskrivna någonstans än?

Kram

Grattis!!

Va roligt!

För oss gick det också fort, andra försöket.

Jag ringde Mvc idag och ska dit i mars. Jag kommer gå till Munkebäck. Vart tänkte du gå?

Är du med i nån Facebook grupp? Det kanske förresten var du som precis kom med i gruppen BF oktober 2017 <3 ?
  • hallonsaft24
    yennie84 skrev 2017-02-11 17:08:56 följande:

Så här såg det ut i morse... hoppas hoppas hoppas

Åh, det där ser precis ut som mitt första test som jag tog Bim-1. Nu, tre dagar senare har jag fått ett jättetydligt +.
  • hallonsaft24

Kul med lite fler i tråden!

Grattis till era plus!

Jag är i v6 (5+2) och mår väldigt bra just nu. Lite molvärk till och från, ömma bröst och en enorm trötthet på kvällarna.

• hallonsaft24

Jag har redan ringt Mvc, ska dit 15/3.

Nån mer som kommer gå till Munkebäck?

Ska vi starta en Facebookgrupp för oss göteborgare? :)

• hallonsaft24
    yennie84 skrev 2017-02-19 18:34:41 följande:

Ja, let's. Bara den går att göra hemlig. Har inte gått ut med det än

Skicka ett meddelande till mig med ert namn och mailadress så kan jag fixa en hemlig grupp. Jag döper den till nått neutralt.
  • hallonsaft24
    eaea skrev 2017-02-19 18:51:45 följande:

Jag är inskriven redan i Munkebäck!

Skall på första vul imorgon, om allt ser bra ut så går jag gärna med i en Facebookgrupp:)

Bara den är hemlig.

Ska bli kul all följas åt mer er<3

Va roligt!!

Skicka ett meddelande till mig med ditt namn och vad du har för profilbild. Jag måste lägga till dig som vän för att kunna bjuda in dig. Tar bort dig som vän efteråt.
  • hallonsaft24
    eaea skrev 2017-02-27 12:06:22 följande:

Hej på er!

Längsta veckan i mitt liv är över.

Den lilla ostbågen lever och hjärtat pickade för fullt.
    Tydligen hade det varit tvillingar från början så den förre läkaren som kollade såg bara den tomma säcken. Pusst!

Jag känner mig redo för Facebookgruppen hur för jag för att gå med?

Va kul att ni trots allt har en kvar!
    Skicka ett meddelande till mig med ditt namn samt hur din facebookbild ser ut. Jag måste lägga till dig som vän för att kunna bjuda in dig till gruppen. Jag tar bort dig efteråt :)
  • hallonsaft24
    Aliiice skrev 2017-07-28 19:32:33 följande:

Hej på er!

Är denna tråd aktuell fortfarande eller är ni på fb? :)

Jag har bf 8 oktober, är 27 år gammal, första barnet.

Hej

Skicka ett meddelande till mig med ditt namn på Facebook och vilken profilbild du har så lägger jag till dig som vän och sedan till dig i gruppen.
Svar på tråden BF oktober 2017 Göteborg