Vad tycker ni kvinnor om långhåriga män egentligen?
Jag undrar, vad tycker ni kvinnor om långhåriga män egentligen? Män alltså, inte tonåringar.
Jag har långt hår som en del av min personlighet. Inte pga att jag nu råkar gilla rock. Men för att framhäva min personlighet lite mer. Det har inget att göra med sexuell läggning att jag föredrar att vara långhårig. (Jag är hetero). Jag är inte transa eller transsexuell. Jag är en vanlig man som helt enkelt trivs bäst i att vara långhårig.
Många kvinnor som jag har träffat, tycker attj ag passar i min lite udda långhåriga frisyr. En del säger att jag inte får klippa mig. Andra tycker attjag ser bra ut. Många säger att jag skulle inte passa i kortsnaggad frisyr, osh jag säger då att det vore inte jag, om jag snaggade mig kort. Då skulle jag bara känna mig naken, Jag klipper mig inte ens på sommaren för värmens skull. Så stark är min personlighet med att vara långhårig. Jag sköter om mitt hår, toppar det själv ibland och duschar flera gggr i veckan. Det måste man om det ska se bra ut Jag är en man på 40+. somalltid gillat att vara långhårig. Jag har mitt hår utsläppt, inte i en svans, och det är ingen sombryr sig om det. Jag är trevlig mot alla och det märker dom att jag är öppen och trevlig och kommer tillbaka och börjar prata mer. Det är ingen som bryr sig att jaghar mitt hår som jag har det. Men vad tycker ni kvinnor om långhåriga män?