Får inte träffa mitt barnbarn
För snart ett år sedan föddes min goa lilla prins till världen. Så otroligt efterlängtad han är min första stora kärlek i livet och jag älskar honom över allt annat
Innan jul fick min dotter något flipp ?? Jag förstår hon haft depression och att koliken varit jobbig. Jag älskar min dotter ovillkorligt men hon har skadat vår familj på olika sätt. Splittrat oss mm. Julen blev den värsta i mitt 41 åriga liv. Ensam satt jag hemma. Vi skulle firat hos henne o såg fram emot detta jätte mycket. Men hon sa att dom ställt in firandet så mina andra barn fick fira hos pappan o vänner. Jag var otröstlig.
Jag är också svårt sjuk. Mina tarmar har slutat fungera och njurarna också. Hon förstår inte att jag kanske inte ens kommer finnas i livet och att vägen dit är kortare än jag trott Jag har varit inlagd för att få hjälp med dropp o dom ställde upp o passa min hund. Fick ett samtal av en vän från kyrkan om att min dotter o hennes pojkvän tänkte sälja hunden. Så han fick akut ta emot familjen lilla vovve. Det är så otroligt mycket nu att jag vet inte ens vad jag ska skriva. Jag vet bara att jag är döende o vill träffa mitt barnbarn.
Jag har provat smsa, maila ringa. Men utan resultat. Hon har tagit bort mig från fb mm. Jag vet inte vad jag ska göra??Jag vet heller inte ens vad jag gjort??
Min andra dotter, hennes lillasyster är jätte ledsen. Säger hon hatar storasyster. Jag vill inte att det ska vara så. Har alltid lärt barnen att en familj ska hålla ihop. Att vi ska älska varandra och att kärleken går alltid först. Att finnas för varandra. Nu har detta gått för långt. Jag hade kunnat skriva en hel bok här men varför tar hon bort någon som e viktig för mitt lilla barnbarn.
Att blanda in honom kommer skada honom och jag är så orolig för honom. Så fruktansvärt orolig.
Min dotter har förändrats o ingen känner igen henne. Hon blir ovän me alla. Alla som vill hjälpa till. Jag tog emot hennes pojkvän med öppna armar. Har aldrig sagt ett ont ord om honom. Men jag börjar undra nu. E det han som är orsaken till allt detta. Fast jag älskat honom som min son har han alltid hatat mig o jag vet inte ens varför. Kanske för att han inte själv har föräldrar som funnits?? Vad vet jag?? Jag vet bara att jag vill se mitt lilla barnbarn. Min vackra lilla gosse som jag älskar så mycket att det gör ont. Jag gråter mig till sömns varenda kväll o vaknar med mardrömmar. Det första jag tänker på när jga vaknar är barnbarnet o det sista jag tänker på innan jag somnar är min lille prins. Min lille Bobo