• Brumma

Får inte träffa mitt barnbarn

sofiooo skrev 2017-01-25 16:11:48 följande:

men...du blir ju provocerad av...alla? haha :) Hon som skriver verkar vara en varm och härlig människa, felet ligger hos dig - du hittar bara fel och vill tillrättavisa människor. mår du bra? 

Håller med Queen här faktiskt.

TS ton är bara fokuserad på sin egen fullkomlighet. Sina egna behov och önskningar.

"Min" prins kom till världen...Det låter nästan som om TS ser barnet som sitt. Inte som sin dotterns barn. Hennes första stora kärlek i livet? Låter ju som om hon isåfall skulle känt den kärleken för sina barn? Kanske därför dottern beslutat sig för att bryta loss.

Det finns ngt som påminner om "sekt" över TS skrift. Hon är fantastisk och hennes dotter har "demoner" som skall övervinnas?

TS. Om du vill ha tillbaka relationen med din dotter måste du nog börja se över din egen roll i er relation. Inte bara gå på om att du "mäter henne med käelek" osv. Du kanske ska möta henne genom att erkänna att hon är en egen person som fattar sina egna beslut och inte genom att ge henne skuldkänslor och framhäva dig själv som den perfekta människan?
Svar på tråden Får inte träffa mitt barnbarn