ung och planerar barn
Hej, finns det någon mer ung som planerar barn ?
Själv är jag 23 år och har en son på snart 4 år. Tog ut min spiral i oktober förra året men än har ingenting hänt:)
Hej, finns det någon mer ung som planerar barn ?
Själv är jag 23 år och har en son på snart 4 år. Tog ut min spiral i oktober förra året men än har ingenting hänt:)
Ni som tar ägglosningstest, när tar ni dom ungefär?
Jag brukar ta mina vid 15 då jag har slutat jobbet men jag har aldrig fått något utslag. Har ni några tips??
Är 23 år och har en son på snart 1,5 år. Vi tänkte börja försöka med barn nr 2 i november :)
Härligt! Vi flyttar också till större snart( i december). Hur går det för dig?:)
Jaha okej! Förstår att de är tråkigt att va ensam men skönt att ha stöttning från alla runt dig så du inte är helt själv iallafall :) hur går de för dig?
Hej, jag är snart 23 och min sambo är 24, vi är i full gång med bebisverkstan här hemma. Jag har en dotter sedan tidigare som fyllde 5 i år. Vi hoppas vi får plus nu i slutet av oktober/början på november :)
Kram Johanna
Hej! Jag och min sambo (18&22) tänkte börja försöka bli gravida i vår :) vi har varit tillsammans i 3 år och bott ihop i 2 år :) det ska bli så kul och vi ser väldigt mycket fram emot det båda två! Han vill att vi ska börja nu men vi väntar så jag hinner jobba ett tag efter jag gått ut min undersköterska utbildning :)
Är 23 år och har en son på snart 1,5 år. Vi tänkte börja försöka med barn nr 2 i november :)
Hej, jag är snart 23 och min sambo är 24, vi är i full gång med bebisverkstan här hemma. Jag har en dotter sedan tidigare som fyllde 5 i år. Vi hoppas vi får plus nu i slutet av oktober/början på november :)
Kram Johanna
Känner desamma.. Ingen bebis denna gång heller så får ta nya tag igen:) hur går de själv ?:)
Alltid lika trevligt när folk svarar på alla utom en själv :) hoppar ur här, hej
Mensen tog slut igår så nu blir det nya tag!! Håller tummarna :)
Pco? Vad är det för något?:)
Ingen bebis denna gång heller så nytt försök som gäller :)