• SMF92

ung och planerar barn

Hej,

Jag och min sambo (23 - 24 år) började bebisverkstan i julas fick ett tidigt missfall i mars och nu hoppas vi på ett plus snart.

Kul att du började med denna tråden:)

Kram Matilda

• SMF92
    MathildaSally skrev 2015-09-11 20:05:06 följande:

Nej vad tråkigt med missfall:/

själv har jag inte ens fått minsta lilla tecken alls så man blir ju lite nervös att något är fel :/ men de e väll bara att fortsätta försöka :) kram

Det kännes i kropp och då menade jag smärtan, fy fan! Så nu är jag nervös hela tiden att det inte ska hända igen men jag håller tummarna för mig och alla andra i denna tråden att ingen råkar ut för det. Nu hoppas jag på ett plus i september, tror något på G då jag gråter 10 gånger per dag och mina boobs gör ont. Har jätte oregelbunden mens så kan inte veta exakt när jag hade ägglosning. Någon annan här som har oregelbunden mens?
  • SMF92
    blackrose01 skrev 2015-09-11 20:07:34 följande:

Är 21 år och sambon 25. Vi har planerat bebis denna sommar och slutade med mina minipiller. Vart gravid vid midsommar, fick dock missfall v5-6. Men vi försöker för fullt. Är förhoppningsvis gravid nu igen. onda svullna bröst, trött och utebliven mens.?

När hade du tänkt att ta ett graviditetstest?
  • SMF92

Ni som tar ägglosningstest, när tar ni dom ungefär?

Jag brukar ta mina vid 15 då jag har slutat jobbet men jag har aldrig fått något utslag. Har ni några tips??

• SMF92
    MathildaSally skrev 2015-10-03 12:49:28 följande:
    Jag tog två gånger om dagen :) förmiddag och eftermiddag. Fick aldrig jättestarka streck men en och en halv dag fick jag nästan lika starka streck så jag räknade dom som positiva :)
    Tack för ditt svar! Då får vi testa det denna månaden. Vill verkligen få ett plus snart!
  • SMF92

Mensen tog slut igår så nu blir det nya tag!! Håller tummarna :)

Svar på tråden ung och planerar barn