Inlägg från: Hoppelefant |Visa alla inlägg
  • Hoppelefant

ung och planerar barn

Hoppar också in här, känner mig inte så ung längre,men eftersom ts bara är 1år yngre och kände inte att jag passade nån annanstans :p

Jag är 24år och planerar att börja om 2 veckor, så har läkartid nu i veckan och ska justera mina "vanliga smärtstillanden" så jag kan påbörja bebisverkstan efter mensen :) men redan förberett med massa ägglossningstest och graviditetstest här hemma. Jag är en testoman :P

Har skjutit på det i drygt 1år av olika anledningar,men nu är det snart dax :D första gången jag faktiskt längtar efter mensen..... :p

• Hoppelefant
    MathildaSally skrev 2015-09-23 21:27:33 följande:

Vad kul! Lycka till :)

Tack :) glömde nämna att jag är gift och har en son på 5år också :) så inne i bebisar så glömmer resten av familjen ;)
  • Hoppelefant
    MathildaSally skrev 2015-09-24 17:46:16 följande:

Vad kul! Jag har en sambo och en son på snart 4 år fast det är inte vårat gemensam barn. :) är också helt inne i bebisar och längtar såå mycket :)

Min son är också sedan tidigare förhållande :) så nästa blir första barnet för min man :) jag kan knappt bärja mig, redan beställt ett mega pack med ägglossningstest och graviditets test, så jag kan testa hur mycket som helst xD men tror nog han också längtar(även om han inte går runt och tjatar om det som jag) för han fick "tråkigt" efter sommaren och köpte hus, fast vi skulle vänta till våren/slutet av graviditeten :P så flyttar till större snart med,så känns ännu mer som att det bara är bebisar som fattas :P
  • Hoppelefant
    MathildaSally skrev 2015-10-03 12:43:54 följande:

Härligt! Vi flyttar också till större snart( i december). Hur går det för dig?:)

Just nu håller vi på med visningar av lägenheten, så flyttar runt november-början på december med :) borde ha ägglossning nästa fredag, så missbrukar ägglossningstest just nu ;) hur går det för dig? :) just nu könns det som man bara väntar hela tiden :p
  • Hoppelefant
    MathildaSally skrev 2015-10-22 21:30:42 följande:

Känner desamma.. Ingen bebis denna gång heller så får ta nya tag igen:) hur går de själv ?:)

Vart ingen bebis nu :/ så får försöka nästa månad igen
Svar på tråden ung och planerar barn