Jag borde sluta röka hasch. :/
Jag borde sluta röka hasch. Men så svårt. Skjuter upp det varje dag.
Jag borde sluta röka hasch. Men så svårt. Skjuter upp det varje dag.
Drogpropaganda betyder att man propagerar för droger.
Är ledsen att säga att det inte skett i mina inlägg, inte ens nära.
Jag ställer frågor, ibland tuffa frågor som kräver svar.
För kunna ge ett råd, som ökar möjligheten för ett varaktigt stopp.
För det är väl därför vi är här?
Och hur man får det till drogliberalt är bortom min förmåga att förstå.
Jag har en pojkvän som absolut hatar att jag röker. Jag blir extremt inåtvänd och i en bubbla. Jag är rätt introvert redan från början.
Jag är lite likadan, eller blev då jag rökte, och precis som din så hatade min pojkvän också det. Men han såg oss som ett team, och bar mig igenom det. Lita på att din pojkvän gör dig glad/hjälper dig igenom det. Men för att han ska kunna göra det så måste du vara helt ärlig mot honom, berätta om du har rökt igen, annars blir avståndet mellan er längre och du mår förmodligen sämre. Helt ärligt så är de första steget svårast, när du väl kommit igång med att sluta så är de inte så illa ändå. Ångesten som man får av o sitta fast i rökat försvinner ju, antagligen kommer massa gammalt skit upp som man "rökt bort" men efter det så börjar man se ljuset på nytt. Passa på nu när de börjar bli vår, tror vädret underlättar en del
Blir ni avslappnade i musklerna och slöa av cannabis eller får ni ångest?
Är inne på dag 2 faktiskt. :)
Det känns sisådär men jag vet att det brular ta nästan 2 månader för att bli mitt gamla jag igen.
Vi är ett team här också, det underlättar verkligen. Jag har haft många uppehåll men trillar alltid dit igen. Vill lägga ner för gott den här gången, försöker. Ska försöka. .
Skjuter du hash??? Låter inte....effektivt....eller smart heller..?
Jag har aldrig sagt att det inte är svårt att ta sig ut eller något....Har inte sagt något om det har endast sagt att det inte är den effektivaste och bästa grejen att skjuta det som är till för att rökas. :)
Skjuter du hash??? Låter inte....effektivt....eller smart heller..?
När du har rökt innan, vad har du använt för sorter?
Just THC rika sorter, med låg CBD har just denna förmåga att ge en lite ångest.
Då THC är lite för ångestskapande utan CBD.
Grattis, jag befinner mig i ett annat dilemma. Jag blev ordinerad sömnpiller ketipinor, mot sömnsvårigheter men trappar nu ner. Jättesvårt är det fast de sa att det är ett snällt piller. Direkt man minskar har man svårt att sova och tar man dem är man trött ännu hela dagen efteråt och då lockas jag av ohälsosamma energidrycker som leder till övervikt. Så passa er för beroendeframkallande sömnmediciner nu när vi går mot ljusare tider. Lycka till ts i din kamp.