• mity

Total jävla panik

Hej.

jag har under en vecka inte kunnat sova eller äta för att ekonomin är på väg åt helvete. Ordagrant. Och på alla möjliga jävla sätt. Jag funderar till och med att ta livet av mig. Men vill inte det. Vill ogärna ha moraliserande utan råd, stöd och tips.

• Svar på tråden Total jävla panik
  • mity

Helt rätt. Just nu är jag fokuserad på nästa vecka och hur detta lån på 30000kr kommer att urarta. Det är det enda som stressar mig nu. Allt annat har jag löst. Tackochlov.

• mity

Jag vill gärna tro det men är rädd nu...

Skatteåterbäringen har jag en plan för som jag är så rädd ska spricka nu

• Jag är bara jag

Saker som ännu inte hänt ska man inte ta ut i förskott för ingen vet hur det blir så varför då ta ut det värsta innan? Det har löst sig hittills under det här halvåret-varför skulle inte även detta lösa sig?  Glad

• mity

Du är så klok och har så rätt!
    Det jag mest grämer mig över är den förlamande effekt denna situation har på mig - glömmer att leva däremellan och njuta av det jag faktiskt har. Jag vill inte titta tillbaka och ångra att jag tillätt denna ekonomiska situation ta över mitt liv. Jag har sannolikt stressat sönder mitt hjärta men än värre - är helt vilse i själen...

• puss

Du är sjukt duktig. Jag tror fan knappt det är sant. Du imponerar stort.

• maskros17
    puss skrev 2015-05-17 18:28:46 följande:

Du är sjukt duktig. Jag tror fan knappt det är sant. Du imponerar stort.

Håller med dig! TS kämpar på så bra och jag vet att hon klarar det!!
  • mity

Tack. Jag hoppas det. Fått offra så mycket det senaste halvåret hälsomässigt och vänner.

• mity

Såklart är jag redo att offra!

Det är bara jobbigt att förlora sitt sociala liv när detta tagit över totalt.

• Jag är bara jag

Jag har inte haft nåt socialt liv på 8 år så där är du inte ensam. Finns andra värden också som är gratis.

• Tändstickan

Jag har inte varit inloggad på länge och har nu läst ikapp lite och vill bara säga att du är grymt duktig!!!!!

Det är tufft, men det blir bättre för du fixar detta och kommer gå ur detta både skuldfri och som en starkare person.

• mity

Hej. Jag lämnar nu denna tråd efter riktigt tuffa sex månader. Min kamp är inte över men den är inte akut. Jag har fått omvärdera mycket i livet vilket jag är glad för. Men mest glad är jag för att jag har hopp om mänskligheten efter att blivit stöttad i detta forum. Om det inte vore för er hade jag legat död i en grop någonstans.

Så ett fantastiskt stort tack till er. Ni kan glädja ert inre med att ni räddat en annan människas liv. Kram och kärlek ????

Svar på tråden Total jävla panik