• mity

Total jävla panik

Hej.

jag har under en vecka inte kunnat sova eller äta för att ekonomin är på väg åt helvete. Ordagrant. Och på alla möjliga jävla sätt. Jag funderar till och med att ta livet av mig. Men vill inte det. Vill ogärna ha moraliserande utan råd, stöd och tips.

• Svar på tråden Total jävla panik
  • mity

Banken har några veckors handläggningstid men jag går ju redan back. Orken har tagit slut..

• puss
    mity skrev 2015-02-28 02:57:52 följande:

Har sån ångest. Att falla precis på målsnöret...

Nej, du faller inte. Du faller INTE!! Det tar några dar att fixa detta, men sen är det borta. Det går att ordna. Ingen fara, du är fortfarande på banan.
  • mity

Kanske. Kanske inte. Men ska spara denna tråd som bevis att jag försökte iaf.

Det tar upp till 3 veckor säger banken :(

• puss

Du försöker fortfarande. Du ska fortsätta försöka.

Då lyckas du.

• mity

Tack för er pepp!

Bara tre månader kvar till skatteåterbäring som kommer att lösa en del problem.

Man ska leva här och nu men längtan tills man får skatteåterbäringen är så stark efter detta helvetes situation så jag vill redan vara där.

• mity

Åh. Jag orkar inte. Nu har ett företag som jag har lån hos hotat att skicka det till kronofogden.

Jag får spel och går under snart :(

• Jag är bara jag
    mity skrev 2015-03-02 18:51:06 följande:
    Åh. Jag orkar inte. Nu har ett företag som jag har lån hos hotat att skicka det till kronofogden.
    Jag får spel och går under snart :(
    Förklara en gång till att du gör så gott du kan och att du får extra pengar snart. Visar man sin goda vilja brukar det gå bra.
  • mity

Det gör jag typ varje dag med alla dessa företag men de har redan hunnit skicka den :(

Svar på tråden Total jävla panik