• mity

Total jävla panik

Hej.

jag har under en vecka inte kunnat sova eller äta för att ekonomin är på väg åt helvete. Ordagrant. Och på alla möjliga jävla sätt. Jag funderar till och med att ta livet av mig. Men vill inte det. Vill ogärna ha moraliserande utan råd, stöd och tips.

• Svar på tråden Total jävla panik
  • mity

Hej.

Förlåt för sent svar men ja alla typer av lån.

Skattejämkning begärde jag i slutet av året eftersom jag visste att jag hade så mycket ränteavdrag.

Nu är jag sex månader senare i helvetet igen. Kämpat ihjäl mig men till ingen nytta :(

Jag vill dö.

• Jag är bara jag
    mity skrev 2015-05-15 12:37:19 följande:
    Hej.
    Förlåt för sent svar men ja alla typer av lån.
    Skattejämkning begärde jag i slutet av året eftersom jag visste att jag hade så mycket ränteavdrag.

Nu är jag sex månader senare i helvetet igen. Kämpat ihjäl mig men till ingen nytta :(
    Jag vill dö.
    Nej och åter nej! Det är absolut inte förgäves! Du har betalt av massor och hade du inte gjort det hade du vart ännu mer i skiten för länge sen!  Du kan ta nya tag,fortsätta kämpa och ta dig ur det här. Vi vet hur duktig du varit innan!  Glad  Du kanske inte är framme vid målet,men du är en dag närmare än igår.
  • mity

Kanske. Kanske inte. Har ett lån på 30 000 kr som förfallit där de vill ha betalt nästa vecka :( Det är kaos. Just när jag började få lite ordning...

• mity

Problemet är att jag inte vet om mitt psyke och hjärta klarar mer. Det är så sjukt stressande, pressande, tärande och ja emellanåt inhumant. Önskar inte ens min värsta fiende detta. Och ja, jag har orsakat detta men har samtidigt gjort ALLT i min makt att försöka rätta till detta. 

• puss

Men hur jävla mycket pepp kan en människa behöva??

Få tummen ur och fixa detta. Ffs.

• mity

Behöver inte pepp. Hjärnan är slut på idéer efter en lång kamp.
    Var två veckor från att ro detta i hamn någorlunda.
    30 000 kr kan jag inte hosta upp.

• puss
    mity skrev 2015-05-15 20:35:38 följande:

Behöver inte pepp. Hjärnan är slut på idéer efter en lång kamp.
    Var två veckor från att ro detta i hamn någorlunda.
    30 000 kr kan jag inte hosta upp.

Ok. Ge upp då.
  • mity

Det var inte så jag menade. Vill inte ge upp. Men har efter tre sömnlösa nätter inte kommit på någon lösning bara. 

Svar på tråden Total jävla panik