• mity

Total jävla panik

Hej.

jag har under en vecka inte kunnat sova eller äta för att ekonomin är på väg åt helvete. Ordagrant. Och på alla möjliga jävla sätt. Jag funderar till och med att ta livet av mig. Men vill inte det. Vill ogärna ha moraliserande utan råd, stöd och tips.

• Svar på tråden Total jävla panik
  • mity

Jag vet inte om möjligheten fortfarande finns. Men ska iallafall fråga som sista alternativ. Har inte så bra kontakt mer personen ifråga.

• Speakers Corner
    puss skrev 2015-05-15 20:23:26 följande:

Men hur jävla mycket pepp kan en människa behöva??

Få tummen ur och fixa detta. Ffs.

Hur hjälper det där ts?
  • puss
    Speakers Corner skrev 2015-05-15 20:50:56 följande:
    Hur hjälper det där ts?
    Möjligtvis att inse vikten av eget ansvar? Gulligulllande räcker inte hela vägen.
  • puss
    Speakers Corner skrev 2015-05-15 20:50:56 följande:
    Hur hjälper det där ts?
    Förklara hur DITT jävla påhopp hjälper ts?
  • mity

Tack för att ni bryr er men vill inte ha massa tjafs. 
    Är tacksam för pepp, åsikter, synpunkter och ifrågasättande. På riktigt.
    Jag har inget annat än tagit eget ansvar och betalat bort ca 150 00bara på 6 månader. Och ja, jag har fortfarande eget ansvar. Men ibland, som dagar som dessa när man kännar att man kämpat me blod, svett och tårar bokstavligt talat, så blir man lite depp för att man är så nära målet. Det kallas att vara människa. Med eget ansvar.

• mity

Det är inte alltid så lätt som man tror. Har så många andra pågående problem och att bråka med alla inkassobolag och diverse på dagtid när jag har svårt att gå ifrån jobbet är inte så lätt. Jag kämpar med alla fibrer i kroppen men det är uttömmande ibland...

• Jag är bara jag

Som med alla problem får man ta en dag i taget. Ha framförsikt,men inte snöa in på vad som händer om ett halvår. Har du gjort vad du kan hittills så har du ju!

Svar på tråden Total jävla panik