Fjärilslarv skrev 2013-12-10 16:48:46 följande:
salladsdressing vettu mumms :P.
Jag kan inte ens ha det som det. Har fortfarande nästan en hel flaska kvar. Har försökt ha den i sallad, till håret, till ansiktet (och då ändå utblandat med en massa annat), men det smakar/luktar ju sååå illa!
sleepingbeauty skrev 2013-12-10 16:48:54 följande:
Tråkigt att det blev laxeringseffekten, inte riktigt det man vill ha.
Håller med om att det är bra att ha någon att göra det ihop med. Min karl sitter och käkar chips nu, inte jättemotiverande när man försöker sluta med sånt mitt i veckorna.
Nja, mjo. Det är ju inte så najs när man inte är ute efter den effekten, men nu vet jag iaf vad jag ska göra om jag någon gång blir förstoppad.
Gaah! Önskar man kunde tvinga sin respektive att sluta när man själv ska göra det, haha. Kan tänka mig att min pojkvän är unik i sitt slag då han verkligen inte förstår det där med att "sluta" när jag har gjort det. Har inte rökt eller snusat på 2 år nu, ändå kan han fråga om jag vill ha en snus efter maten. Blir faktiskt rätt sur ibland... (men då går jag bara till min fantasivärld där vi lever i mitt slott där JAG bestämmer att vi ska äta vegetariskt 4 gånger i veckan, skippa lösviktsgodis och promenera 3 gånger i veckan...

)