• närtvåblirtre

Någon ung förälder som vill följas åt? :)

Jag är 19år och har en liten knodd i magen, är i vecka 25. :)

Kanske de finns någon i min ålder som vill följas med och dela med sig av sina tankar och funderingar kring de nya livet? :)

Självklart får dom i andra åldrar också följa med på färden :)

• Svar på tråden Någon ung förälder som vill följas åt? :)
  • närtvåblirtre
    MiaEd skrev 2009-11-18 17:58:59 följande:
    skönt :) vad hittar du på att fördriva dagarna med då?
    Inte alls mycket, städar typ jämt, när mina sd tillåter mig att göra de ^^,
    Sen är jag med kompisar. Går på stan och kikar på bebiskläder, man kan ju aldrig få nog av dom. :)
  • MiaEd
    närtvåblirtre skrev 2009-11-18 18:00:38 följande:
    Inte alls mycket, städar typ jämt, när mina sd tillåter mig att göra de ^^, Sen är jag med kompisar. Går på stan och kikar på bebiskläder, man kan ju aldrig få nog av dom. :)
    när det är sant så sant :) vet du om du får pojk eller tjej?
  • närtvåblirtre
    MiaEd skrev 2009-11-18 18:12:25 följande:
    när det är sant så sant :) vet du om du får pojk eller tjej?
    :)
    Nej de vet vi inte, vet du vad du ska få? :)
    Vad tror du att vi får? Finns bilder uppe i galleriet :)
  • MiaEd
    närtvåblirtre skrev 2009-11-18 18:26:24 följande:
    :) Nej de vet vi inte, vet du vad du ska få? :) Vad tror du att vi får? Finns bilder uppe i galleriet :)
    Kan kolla bilderna efter jobbet :)
    Jag ska få en liten tjej denna gång :D
  • Feiia
    närtvåblirtre skrev 2009-11-17 09:25:40 följande:
    Nja, förutom att jag har sammandragningar och foglossning så har jag väl en ganska snäll graviditet. :) Mamma hade också jätte mycket sammandragningar med mig, så kanske är ärftligt? :P Jag vet inte?
    Hahaha får väl hoppas att det inte är det, tycker synd om din dotter (om du inte bara får söner ;D) om hon/dom oxå ska ha det så.
    Är inge kul med samandragningar =((
  • närtvåblirtre
    Feiia skrev 2009-11-19 17:01:20 följande:
    Hahaha får väl hoppas att det inte är det, tycker synd om din dotter (om du inte bara får söner ;D) om hon/dom oxå ska ha det så.Är inge kul med samandragningar =((
    Nej det är det verkligen inte :( Uscha...
  • närtvåblirtre

Här var de visst dött. :)
    Hur mår alla? :)

Jag mår bara bra, lite snuvig och trött.
    Fisen i magen låter mig inte sova om nätterna längre. Men de är väl så de ska vara :)
    Har även tagit svinissprutan. Har ni?

Hoppas ni mår bra! :)

• MiaEd
    närtvåblirtre skrev 2009-11-27 08:25:53 följande:
    Här var de visst dött. :) Hur mår alla? :) Jag mår bara bra, lite snuvig och trött. Fisen i magen låter mig inte sova om nätterna längre. Men de är väl så de ska vara :) Har även tagit svinissprutan. Har ni? Hoppas ni mår bra! :)
    Jag mår bara bra, lilltjejen för ett väldans liv där inne :P rör sig i princip hela tiden.. även när jag rör på mig..

Jag vaccinerade mig för flera veckor sen, när min son fick svinis
  • närtvåblirtre
    MiaEd skrev 2009-11-29 10:49:41 följande:
    Jag mår bara bra, lilltjejen för ett väldans liv där inne :P rör sig i princip hela tiden.. även när jag rör på mig.. Jag vaccinerade mig för flera veckor sen, när min son fick svinis
    Vad skönt att de är full rulle där inne :)
    Fast kan vara lite jobbigt ibland när den får fullträffar på revbenen. Inte skönt inte skönt.. :P
    Okej, hur mår han idag då? Hoppas han mår bra! :)
    Hur blev han när han fick svinis?
  • MiaEd
    närtvåblirtre skrev 2009-11-29 15:44:10 följande:
    Vad skönt att de är full rulle där inne :) Fast kan vara lite jobbigt ibland när den får fullträffar på revbenen. Inte skönt inte skönt.. :P Okej, hur mår han idag då? Hoppas han mår bra! :) Hur blev han när han fick svinis?
    Haha tell me, storkillen låg och tryckte rumpan sin mot mina revben hela sista månaden, jag trodde jag skulle dö...

Han är frisk =)
    han var helsänkt, åt inte, drack inte.. fick ligga med dropp på barnsjukhus :(
  • närtvåblirtre
    MiaEd skrev 2009-11-29 15:46:15 följande:
    Haha tell me, storkillen låg och tryckte rumpan sin mot mina revben hela sista månaden, jag trodde jag skulle dö...Han är frisk =)han var helsänkt, åt inte, drack inte.. fick ligga med dropp på barnsjukhus :(
    Mm, känner att krabaten trycker på mina revben nu också. Obehagligt!!!

Uscha, stackarn. :(
  • MiaEd
    närtvåblirtre skrev 2009-11-29 19:49:34 följande:
    Mm, känner att krabaten trycker på mina revben nu också. Obehagligt!!! Uscha, stackarn. :(
    Det går över, någon dag kommer ungen ut :P lovar ;)

Ja, det var hemskt.. Men till det positiva så är han iaf 100% immun mot svinis nu iaf..
  • närtvåblirtre
    MiaEd skrev 2009-11-29 22:01:05 följande:
    Det går över, någon dag kommer ungen ut :P lovar ;)Ja, det var hemskt.. Men till det positiva så är han iaf 100% immun mot svinis nu iaf..
    Hehhe, ja gud vad spännande de ska bli :D
    Kan förstå de, uscha... :(
Svar på tråden Någon ung förälder som vill följas åt? :)