• närtvåblirtre

Någon ung förälder som vill följas åt? :)

Jag är 19år och har en liten knodd i magen, är i vecka 25. :)

Kanske de finns någon i min ålder som vill följas med och dela med sig av sina tankar och funderingar kring de nya livet? :)

Självklart får dom i andra åldrar också följa med på färden :)

• Svar på tråden Någon ung förälder som vill följas åt? :)
  • närtvåblirtre
    Feiia skrev 2009-11-15 13:30:33 följande:
    Hejsan!Tack =) Grattis själv!!Nja mår väl som jag förtjänar haha, mår illa hela tiden och kan knappt sova för alla toalettbesök. Annars mår jag fin fint.Hur mår du då??
    Tack tack :)
    Uscha, så var de för mig också i början, men som tur var gick de över för mig :)
    Istället har jag fått en massa sammandragningar ( har haft de sen vecka 17) sen tror jag att jag har börjat fått foglossning också.
    Men man ska inte klaga, de kommer något bra sen :)
  • närtvåblirtre
    MiaEd skrev 2009-11-15 13:32:24 följande:
    Hej allihopa!Jag är 21, har en son född -07 och väntar en lillasyster till honom i april -10 :) får man hänga på här?
    Hej :)
    Grattis till dom båda :)
    Självklart får du hänga på här. :D
    Hur mår ni?
  • närtvåblirtre
    lottiz90 skrev 2009-11-15 16:49:19 följande:
    hejsan. Grattis till er alla:) Är 19 år gammal och har en dotter på 4 snart 5 månader. Kan man hänga på här eller?
    Tack så mycket :)
    Och grattis till din dotter. :D
    Klart du får hänga på här.
    Hur mår du och din sötnos? :)
  • MiaEd
    närtvåblirtre skrev 2009-11-16 10:14:53 följande:
    Hej :) Grattis till dom båda :) Självklart får du hänga på här. :D Hur mår ni?
    tack =)
    Jodå, lillkillen mår bara bra och jag mår bra =) lyckas jobba heltid med mina andra älskade 20 barn på förskolan utan några större problem :) hur mår du själv?
  • lottiz90
    närtvåblirtre skrev 2009-11-16 10:15:22 följande:
    Tack så mycket :) Och grattis till din dotter. :D Klart du får hänga på här. Hur mår du och din sötnos? :)
    vi mår bara bra... hur mår du och den lille i magen?:)
  • närtvåblirtre
    MiaEd skrev 2009-11-16 16:50:22 följande:
    tack =)Jodå, lillkillen mår bara bra och jag mår bra =) lyckas jobba heltid med mina andra älskade 20 barn på förskolan utan några större problem :) hur mår du själv?
    Jodå, jag mår väl rätt så bra.
    Men har sammandragningar, har haft de sen jag var i vecka 17. Ibland gör dom grymt ont.
    Sen har jag börjat få foglossning också, inte alls skönt.
    Men annars äre bra :)
    Jag går bara hemma och är arbetslös. :/ Men känner ändå att jag skulle nog inte klara av att jobba nu när jag har så ont.
  • närtvåblirtre
    lottiz90 skrev 2009-11-16 17:56:25 följande:
    vi mår bara bra... hur mår du och den lille i magen?:)
    Vad skönt :)
    Jorå, de är bra, men som sagt så har jag mycket sammandragningar och foglossning, men man ska väl inte klaga antar jag :P
  • Feiia
    närtvåblirtre skrev 2009-11-16 10:14:23 följande:
    Tack tack :) Uscha, så var de för mig också i början, men som tur var gick de över för mig :)Istället har jag fått en massa sammandragningar ( har haft de sen vecka 17) sen tror jag att jag har börjat fått foglossning också. Men man ska inte klaga, de kommer något bra sen :)
    Men gud, stackare.
    Hoppas det slutar bråka med dig snart, du verkar inte ha nån vidare snäll graviditet!! =\
  • lottiz90
    närtvåblirtre skrev 2009-11-16 20:48:17 följande:
    Vad skönt :)Jorå, de är bra, men som sagt så har jag mycket sammandragningar och foglossning, men man ska väl inte klaga antar jag :P
    hur långt gången är du?
  • närtvåblirtre
    Feiia skrev 2009-11-16 21:15:52 följande:
    Men gud, stackare.Hoppas det slutar bråka med dig snart, du verkar inte ha nån vidare snäll graviditet!! =\
    Nja, förutom att jag har sammandragningar och foglossning så har jag väl en ganska snäll graviditet. :)
    Mamma hade också jätte mycket sammandragningar med mig, så kanske är ärftligt? :P
    Jag vet inte?
Svar på tråden Någon ung förälder som vill följas åt? :)