MiaEd skrev 2009-11-17 09:58:50 följande:
Ahh, it sux to be arbetslös, blev varslad från mitt kundtjänstjobb i höstas, då var det grymt skönt med en gymnasieutbildning att falla tillbaka på som iallafall ger jobb :)Jag har också små sammandragningar, men en alvedon brukar göra susen =) i värsta fall tar jag en bricanyl :) men endast på läkares ordination såklart :)Hur mår du annars i graviditeten?Jag tror att jag är i mitt esse nu, känner mig så otroligt vacker och får höra hela tiden hur jag strålar, det är helt underbart!
Ja jag förstår de :)
Jag tycker de är rätt skönt att gå hemma men man vill ändå ha en vardag liksom.
Att få längta till helgen skulle vara skönt.
Okej, kanske ska prova med alvedon jag också, de har jag faktiskt inte ens tänkt på. :O Tokigt du!
Jag ska lämna urin för att kika om de är nå bakterier i som gör att jag får sammandragningar. Så vi får väl se vad som händer sen.
Just nu är min graviditet en bergodalbana känns de som, faktiskt.
Vissa dagar bryter jag ihop för jag känner mig så klumpig, värdelös och blablablbla, men vissa dagar känner jag mig så fin och glad :)
Det går upp och ner.
Men de kan ha mycket med att göra att jag bara sitter hemma också. Men de känns ändå som att jag inte skulle klara av att jobba eller så nu när jag får ont.
Man vill ju inte riskera att de ska hända nå tok heller.