Inlägg från: närtvåblirtre |Visa alla inlägg
  • närtvåblirtre

Någon ung förälder som vill följas åt? :)

Jag är 19år och har en liten knodd i magen, är i vecka 25. :)

Kanske de finns någon i min ålder som vill följas med och dela med sig av sina tankar och funderingar kring de nya livet? :)

Självklart får dom i andra åldrar också följa med på färden :)

• Svar på tråden Någon ung förälder som vill följas åt? :)
  • närtvåblirtre
    Feiia skrev 2009-11-14 11:28:36 följande:
    Halloj.Är 20 (snart 21) och vntar mitt första är i vecka 11 (10 + 0)
    Hej hej :)
    Välkommen hit och grattis till knodden i magen! :)
    Hur mår du?
  • närtvåblirtre
    Disela skrev 2009-11-14 11:31:51 följande:
    Hej! Jag är inte gravid, men ska börja försöka. (Tar ut p-staven på måndag). Är 23 och har en dotter på 2½. Ville bara säga grattis till er alla. Det är underbart att vara ung mamma! Även om jag var lite äldre än några av er när jag fick mitt första så anses man väl vara ung mamma i Stockholm innan man är 29 typ. Men GRATTIS igen!
    Hej och välkommen :)
    Lycka till med bebisverkstaden. :)
    Jag kan tänka mig att de är underbart, vi längtar verkligen, tycker tiden kan gå lite fortare nu :)
    Kram
  • närtvåblirtre
    Feiia skrev 2009-11-15 13:30:33 följande:
    Hejsan!Tack =) Grattis själv!!Nja mår väl som jag förtjänar haha, mår illa hela tiden och kan knappt sova för alla toalettbesök. Annars mår jag fin fint.Hur mår du då??
    Tack tack :)
    Uscha, så var de för mig också i början, men som tur var gick de över för mig :)
    Istället har jag fått en massa sammandragningar ( har haft de sen vecka 17) sen tror jag att jag har börjat fått foglossning också.
    Men man ska inte klaga, de kommer något bra sen :)
  • närtvåblirtre
    MiaEd skrev 2009-11-15 13:32:24 följande:
    Hej allihopa!Jag är 21, har en son född -07 och väntar en lillasyster till honom i april -10 :) får man hänga på här?
    Hej :)
    Grattis till dom båda :)
    Självklart får du hänga på här. :D
    Hur mår ni?
  • närtvåblirtre
    lottiz90 skrev 2009-11-15 16:49:19 följande:
    hejsan. Grattis till er alla:) Är 19 år gammal och har en dotter på 4 snart 5 månader. Kan man hänga på här eller?
    Tack så mycket :)
    Och grattis till din dotter. :D
    Klart du får hänga på här.
    Hur mår du och din sötnos? :)
  • närtvåblirtre
    MiaEd skrev 2009-11-16 16:50:22 följande:
    tack =)Jodå, lillkillen mår bara bra och jag mår bra =) lyckas jobba heltid med mina andra älskade 20 barn på förskolan utan några större problem :) hur mår du själv?
    Jodå, jag mår väl rätt så bra.
    Men har sammandragningar, har haft de sen jag var i vecka 17. Ibland gör dom grymt ont.
    Sen har jag börjat få foglossning också, inte alls skönt.
    Men annars äre bra :)
    Jag går bara hemma och är arbetslös. :/ Men känner ändå att jag skulle nog inte klara av att jobba nu när jag har så ont.
  • närtvåblirtre
    lottiz90 skrev 2009-11-16 17:56:25 följande:
    vi mår bara bra... hur mår du och den lille i magen?:)
    Vad skönt :)
    Jorå, de är bra, men som sagt så har jag mycket sammandragningar och foglossning, men man ska väl inte klaga antar jag :P
  • närtvåblirtre
    Feiia skrev 2009-11-16 21:15:52 följande:
    Men gud, stackare.Hoppas det slutar bråka med dig snart, du verkar inte ha nån vidare snäll graviditet!! =\
    Nja, förutom att jag har sammandragningar och foglossning så har jag väl en ganska snäll graviditet. :)
    Mamma hade också jätte mycket sammandragningar med mig, så kanske är ärftligt? :P
    Jag vet inte?
Svar på tråden Någon ung förälder som vill följas åt? :)