Neko skrev 2009-09-28 01:10:03 följande:
Känner till ett fall där en kvinna kände sig som (och levde som) en huskatt. Känner även till ett fall där en person kände sig som en delfin men förstås av naturliga skäl inte kunde leva som en sådan. Sedan så kan man inte operera en person till en delfin och inte heller till det andra könet, men man kan operera så att deras kroppar kommer närmare det som de vill vara. Dvs man kan ge en M2F transsexuell en slida, men man kan inte ge henne en livmoder. Hon kommer aldrig att få mens eller kunna föda barn till exempel. Men förhoppningsvis blir hennes liv bättre av att hon i alla fall får en slida (trots att den inte riktigt fungerar som en vanlig sådan). Kanske skulle det hjälpa huskatten att hon fick päls trots att hon inte kan lära sig spinna.
Om nu dessa fall verkligen fanns och vara sant, så skulle detta vara känt i hela världen och tidningarna skulle ha skrivit om det för jämnan, dvs en sensation, men jag har inte sett någon sensation.
Detta här med delfin känner jag till genom internet. Det är baserat på att håna transsexualism.
Det med katten, så förmodar jag att det är en människa som drabbat av psykos eller schizofreni och lekt katt.
Det finns ingen trovärdighet att en människa skulle känna sig som en katt eller en delfin, därför att hjärnan på djur är annorlunda än människans.
Om päls och slida. ....
Nu är det så att det finns biologisk födda kvinnor som inte har fötts med slida, äggstockar och livmoder, men allt annat är intakt dvs kvinnan har clitoris.
Som vuxen så kommer hon få opererat in en slida och den operationen är samma som för födda transsexuella som ska bli kroppsligt kvinna.
Så vad räknas då för denna kvinna som fötts utan slida och m.m ha för kön??
Skulle hon vara mindre kvinna?? Och skulle hennes liv vara mindre värt bara för hon inte har en medfödd slida??
Det finns födda biologiska män som inte har sperma produktion eller födda med en penis som är 1-2 cm. Skulle dessa män vara mindre män??
Man ser idag att könet sitter i hjärnan, för där uppfattas upplevelsen av sitt jag, sitt kön. Man vet idag att schizofreni ligger väldigt nära transsexualism, men man vet också hur man särskiljer på sjukdomarna. Och det baseras på trovärdighets tester och hur närvarande personen är i verkligheten.
Att operera på päls på en schizofren människa som tappat uppfattningen, medvetande av beteende och tror sig känna sig som en katt kommer att bli en förödande effekt, när h*n vaknar upp en dag när h*n får rätt medicin. Och för den delan... hur vet vi om människan vekligen vill ha en kattpäls??
Det finns ju en kattart som inte har päls. Vad ska katten ha??
En katt kan inte prata och göra sig förstådd!!!
En född transsexuell är medveten om sitt beteende och beroende av sitt beteende för att könet är medfött och det är hormonella förändringar i fosterstadiet som är boven.
Trovärdighet är a och o och det är orimligt att en människa skulle känna sig som en annan djurart, pga av hjärnans struktur och samt det genetiska.
Det är rimligt att en människa kan känna sig det motsatta könet pga av gemensamma hormoner, dvs steget är inte långt.