• Janssonkatten

Mitt tips är detox

Detox ska inte göras mer än 4 gånger / år, men jag kan absolut tipsa er som kämpar på att testa en reningskur. Jag nämner inget märke eftersom det ska vara reklamfritt, sen är säkert många märken likvärdiga ändå.

På min första detox fick jag ägglossning
    Min andra blev jag gravid
    min tredje blev jag gravid

Kanske värt att testa?

• Svar på tråden Mitt tips är detox
  • Vårflickan84
    Euphoria skrev 2009-08-29 18:24:58 följande:
    Läste den här tråden för kanske en månad sedan, och bestämde mig för att testa, och idag visade det sig att det fungerade, jag är gravid!
    grattis!!!
  • Euphoria

Taaack

Vi har inte kämpat länge, sen april bara, jag är bara så nöjd över att ha vunnit över pco:n så snabtt

• knasbubblan

Grattis Episode!!

Mycket spännande tråd! Ska ut på stan och inhandla en kur. Har under fyra veckor dragit ned kraftigt på snusningen, slängde precis ut min (förhoppningsvis) sista snus. Nu ska jag rena kroppen på nikotin och annat skit!

• Knasten83

hej alla!

Jag funderar på att testa detta igen. Men är det för tidigt? Det står att man ska göra det vid varje årstid. Jag gjorde det i juni senast, då skulle det bli juni-september-december-mars-sen juni igen.. låter det för mkt tycker ni??

Det hjälpte inte med grav sist men man kanske lyckas denna gången?
    Är det vid start av mens man ska börja?

Tacksam för svar
    Kram

• millanita

Vad innebär en detox kur egentligen? Är det ngt tillskott elr bara vanlig förändring i ens vanliga kost?? Ngn som kan tipsa??

• Förväntansfull0406

Fan vilken bra tråd, detta tackar vi för!

Jag sitter själv i "sekundär" situation.... har två barn men nu e det stopp. Har tagit min första pergokur nu och är på dag 15 nu. Nu när vi börja med utredning och sånt så slutade jag röka, tränar ganska mycket osv. (har pco)

Tänkte att man kanske skulle testa en kur detox, som ni säger så kroppen mår rikigt bra! men ska mana inte äta alls under en detox eller hur fungerar det??

• Euphoria

Jag åt detox-tabletter från hälsokost, drack mycket vatten, men levde i övrigt normalt

• millanita
    Euphoria skrev 2009-09-08 23:41:15 följande:
    Ett par-tre hundra max.
    vad knaprade du för märke? Är ganska lost när d gäller detta
  • Euphoria

Tror att det hette metho draine eller nått liknande? Fanns i tablett eller flytande form. Nästa gång kommer jag att ta flytande, eftersom jag hade svårt att komma ihåg att dricka mer vatten under dagen med tabletterna.

• millanita
    Euphoria skrev 2009-09-11 20:18:03 följande:
    Tror att det hette metho draine eller nått liknande? Fanns i tablett eller flytande form. Nästa gång kommer jag att ta flytande, eftersom jag hade svårt att komma ihåg att dricka mer vatten under dagen med tabletterna.
    Oki tack, då ska jag shoppa piller idag

Några mer som plussat efter detoxkuren??
  • Janssonkatten

Oj vad det är längesen denna tråd startades! Vad roligt att det gått bra för så många :) Framförallt är jag glad att allt gick bra för oss, vi har en superdupersöt liten tjej på 1 ½ år.

Dags för syskonförsök och mensen var som bortblåst. Jag testade en detox och genast kom mensen tillbaka. Tyvärr blev det ingen graviditet och mensen är igen borta, men efter att ha läst tråden igen ska jag nog ta mig till butiken och inhandla en detox tror jag :)

• Knasten83

Undra om tråden är aktiv ff!? Jag är nyfiken på om janssomkatten blev gravid efter detox?

• Janssonkatten

det blev ingen graviditet denna gång, men det berodde helt enkelt på att vi inte var riktigt så nära varandra som man behöver där kring ägglossning. Men ägglossning fick jag :)

Lycka till allihopa! 

• gedansk
    Janssonkatten skrev 2011-08-13 23:11:57 följande:
    Oj vad det är längesen denna tråd startades! Vad roligt att det gått bra för så många :) Framförallt är jag glad att allt gick bra för oss, vi har en superdupersöt liten tjej på 1 ½ år.

Dags för syskonförsök och mensen var som bortblåst. Jag testade en detox och genast kom mensen tillbaka. Tyvärr blev det ingen graviditet och mensen är igen borta, men efter att ha läst tråden igen ska jag nog ta mig till butiken och inhandla en detox tror jag :)

hej

Jag har nu tvillingar på 19 månader : )
    Jag och min man kommer att försöka att få ett barn till om det nu går vägen till sommaren.
Svar på tråden Mitt tips är detox