• gedansk

Mitt tips är detox

hej
    Jag och min sambo har förökt i över 3år jag har blivit gravid en gång under tiden och då var jag tjänstledig från mitt jobb (superstressigt och turbulent arbetsplats) och åt bättre, tyvärr så slutade det i MF. Nu har jag sagt upp mig och ska plugga så det kommer att bli extremt mycket lugnare. Låter inte så dummt att prova en detox sammtidigt. Men ska man köra detox mat eller dryck som man köper i en hälso affär? vilka har ni provat?
    mvh jeanette

• gedansk

hej

tack cinnamongirl: det kan vara värt ett försök, kött slutade jag att äta för 9-10 år sedan : )

• gedansk

#38 jag hade ett MA i Novermber förra året men inte blivit gravid igen. Min hormoner har dock varit bra när de tagit fertilitets prover. Ska dock köpa in lite detox dricka har tänkt göra det ett tag men det är dax att få tummen ur : )

• gedansk
    Janssonkatten skrev 2011-08-13 23:11:57 följande:
    Oj vad det är längesen denna tråd startades! Vad roligt att det gått bra för så många :) Framförallt är jag glad att allt gick bra för oss, vi har en superdupersöt liten tjej på 1 ½ år.

Dags för syskonförsök och mensen var som bortblåst. Jag testade en detox och genast kom mensen tillbaka. Tyvärr blev det ingen graviditet och mensen är igen borta, men efter att ha läst tråden igen ska jag nog ta mig till butiken och inhandla en detox tror jag :)

hej

Jag har nu tvillingar på 19 månader : )
    Jag och min man kommer att försöka att få ett barn till om det nu går vägen till sommaren.
Svar på tråden Mitt tips är detox